Aku naim, seorang lelaki berusia 27 tahun yang terlahir dengan kuasa yang luar biasa. Aku mempunyai kuasa kebal, iya semua serangan sama ada tumbukan, tembakan, tusukan pisau atau apa sahaja serangan tidak akan berkesan terhadap ku, ini bukan ilmu hitam atau bantuan jin tapi aku memang dikurniakan kuasa begini sejak lahir dan sebab itu lah aku buat keputusan untuk menjadi hero di kampung aku, aku dikenali sebagai IMMUNE GUY.
Aku mengetahui kuasa ini semasa umur ku 15 tahun, masa tu aku lapor dekat cikgu tempat budak2 merokok dan ponteng kelas. Lepas balik sekolah budak2 yang kantoi tu tarik aku dekat belakang sekolah dan nak pukul aku, ada seorang tu pukul kepala aku guna kayu hoki tapi bukan aku yang jatuh tapi kayu hoki tu yang patah, diorang semua terkejut sampaikan lari ingatkan aku ni ada bela saka. Lepas peristiwa tu aku mula yakin yang aku ada kuasa kebal, sampai lah sekarang aku jadi hero dekat tempat aku ni.
Kampung ni memang banyak kes jenayah jadi aku lah yang bertanggungjawab menjaga keamanan kampung bersama2 polis. Tapi 2 ke 3 bulan ni dah mula berkurang kes jenayah mungkin semua dah takut dengan aku, bila dah kurang kes aku fokus dekat kehidupan normal aku dan aku telah berjaya membuka restoran yang aku impikan selama ni dan juga aku telah berkahwin dengan seorang wanita bernama siti, dia telah memberi aku semangat dari aku tak ada apa2 sampai lah berjaya macam ni.
Selepas 1 tahun berkahwin aku telah dikabarkan bahawa aku akan menjadi seorang ayah, kegembiraan aku tak boleh digambarkan dengan kata2, semuanya sangat2 sempurna sehingga suatu hari ada penjahat yang menculik isteri ku dan minta aku untuk serah diri, aku pelik selalunya orang minta duit tebusan ni dia suruh aku datang serah diri apa maksudnya? Aku tak cakap banyak terus pergi ke tempat yang dia nak aku serah diri.
Aku sampai di sebuah gudang lama yang ditinggal kan, sesampai di sana aku di sambut oleh 2 orang lelaki berotot tapi aku tak takut sebab apa diorang buat tak akan berkesan. Aku pun di bawa ke dalam gudang tersebut, di tengah2 gudang ada isteri ku yang terikat di atas kerusi, aku tak buang masa terus berlari ke arah nya dan tiba2 satu tembakan mengenai dada ku tapi peluru nya tak masuk dalam badan aku hanya baju aku sahaja yang berlubang. Aku melihat ada seorang lelaki tua di belakang isteri ku dan dia lah yang menembak aku tadi.
Orang tua itu memperkenalkan diri nya, dia adalah seorang ketua gangster dan mempunyai banyak kawasan yang dia kuasai, dia mahukan tanah kampung ku menjadi miliknya dan akan membangunkan kelab malam di tanah itu tetapi sudah lama dia menyuruh anak2 buah untuk merampas tanah kampung itu tetapi selalu di halang oleh hero bernama IMMUNE GUY. Mendengar itu dia menyuruh orang kepercayaan nya untuk mencari indetiti sebenar hero tersebut, mendengar itu aku terkejut bahawa dia telah pun tahu aku sebagai IMMUNE GUY.
Selepas ketua itu habis bercakap dengan ku, dia memetikkan jarinya dan secara tiba2 enam lelaki termasuk dua orang yang bawa aku masuk cuba menyerang aku dari setiap sudut, mereka membawa senjata seperti pisau, kayu, parang, pedang. Tetapi sangat2 lah malang bagi mereka semua sejata itu terus rosak dan patah bila mengenai ku, mereka semua terkejut sampai terduduk kaku, orang tua itu terus menyuruh anak2 buahnya untuk mengikat aku tetapi aku melawan, terus lelaki tua itu mengarahkan pistol nya ke arah isteri ku, aku tiba boleh buat apa selain berserah dan membiarkan mereka mengikat ku lagi pun tak ada apa yang boleh mereka lalukan dengan kuasa kebal ku.
Mereka menarik kedua2 tanganku dan mengikatnya bersama, lalu menggantungkan aku di hook alat pengangkat barang2 berat yang sudah rosak dan lama. Orang tua itu menyuruh anak2 buahnya menyiksa aku dengan apa cara sekalipun sehingga aku menyerahkan tanah kampung itu tetapi aku tahu semuanya siap2. Selepas 10 minit di menyeksa tapi tak ada yang berkesan, semua cara mereka lakukan tak berjaya buat aku menderita dan sakit, orang tua itu pun sudah hilang sabar memukul2 aku dengan kayu memuaskan hatinya tapi tetap tak berhasil buat aku sakit sehingga lah dia sudah penat dan membaling kayu itu mengenai kemaluan ku.
Aku mengadu sakit dan semua orang melihat aku, aku juga pelik itu ke rasa sakit? Sebab selama ni aku tak tau sakit tu macam mana. Lelaki tua tu terus ke arah aku dan meramas2 kemaluan ku, aku tak selesa dan dia picit telur aku. Aku terus menjerit, jadi itu lah rasa sakit, buat kali pertama nya aku merasa sakit. Lelaki tua itu terus tersenyum, terus dia membuka seluar ku dan terlihatlah boxer merah aku. Lelaki tua iti mengambil semula kayu itu lalu dengan tenaga nya memukul tepat di selangkang ku, aku terus menjerit.
Selepas mereka tahu batang dan telur ku tidak kebal mereka memutuskan untuk menyiksa bahagia itu sahaja, aku mula takut kerana itu bahagia penting lelaki yang boleh menambah generasi, lelaki tua itu mengarahkan anak2 buahnya menyiksa selangkang ku sehingga aku menyerah kan tanah kampung ku. Mereka koyakkan boxer aku lalu bermula lah penderitaan ku, pelbagai penyiksaan yang aku terima seperti batang dan telur ku di pukul tanpa henti, mengikat telur ku lalu di beri beban berat, mengikat telur dan batang ku lalu di tarik ke pelbagai arah, di renjat dengan elektrik dan paling sakit adalah dijepit menggunakan playar lalu di tarik dengan kasar.
Aku tidak pernah merasa sakit selama ni, perasaan yang membuat aku menangis dan mahu mati sahaja daripada menerima kesakitan ini, aku sudah tidak ada tenaga dan aku terpaksa menyerahkan kampung yang selama ini aku jaga dengan baik kepada orang sial ini, selepas ikatan tangan ku dilepaskan aku terus memegang kemaluan ku dan cuba melihat isteri ku. Tiba2 lelaki tua itu membuka ikatan isteri ku dan isteri ku berdiri dengan senyuman, mungkin dia gembira yang dia dah selamat tetapi salah. Isteri ku memeluk lelaki tua itu, lalu dia berkata "rancangan kita selama ni dah pun berjaya, dapat juga ayah tanah kampung tu" aku terkejut mendengar itu, dulu sebelum kahwin dia kata ayah nya dah meninggal.
Aku bangun dan cuba berjalan ke arah mereka dengan masih memegang selangkang ku yang sudah hancur. Isteri ku terus ke arah ku lalu dengan kasarnya menendang kemaluan ku, aku melutut di tanah menahan sakit. Dia memegang dagu ku dan berkata "lama aku cari kelemahan kau akhirnya jumpa juga, plan aku dan ayah aku berjaya juga" aku menangis kerana di tipu selama ni dan juga dia mengatakan bahawa dirinya tidak lah mengandung, itu hanyalah penipuan semata2. "Sekarang kemaluan kau dah hancur, kau takkan ada keturunan lagi sampai bila2" aku sangat marah dan ingin bangun dan memukulnya tetapi kedua kaki ku di tarik oleh lelaki tua itu dan aku terbaring di lantai melihat nya, dia mengangkat kedua kaki ku separas dengan pinggang nya lalu berkata "keturunan hero kau berakhir di sini" terus memijak kemaluan ku, jeritan ku memenuhi ruangan gudang itu, aku kehilangan harapan menjadi ayah, bayangan aku memegang seorang anak hancur dalam 1 hari.
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Historia CortaLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...