AMARAN, CERITA NI SANGAT SADIS BERBANDING CERITA2 AKU YANG BIASA, JADI JANGAN BACA KALAU TAK SUKA YANG BUNUH2 ATAU SIKSA BERLEBIHAN. CEROTA NI 100% REKAAN BUKAN CERITA BETUL
Aku ilham, berumur 26 tahun dan sudah mempunyai isteri yang sekarang ni sudah mengandung 7 bulan dan itu adalah anak pertama kami tetapi dia dalam genggaman musuh ayah ku iaitu zul berusia 50 tahun. Isteri ku di culik oleh anak2 buahnya pada masa aku keluar bekerja, aku sekarang menuju ke tempat yang dia suruh aku pigi untuk berjumpanya dan untuk menyelamatkan isteri dan anak yang masih dalam kandungan itu.
Aku sampai di gudang yang telah ditinggalkan, semasa aku masuk ke dalam dan disambut oleh anak2 buah zul. Zul ni sebenarnya banduan yang lari dari penjara, ayah aku dulu seorang polis dan dia lah yang menangkap zul semasa menjalankan urus niaga penjualan dadah dan pil, zul dipenjarah 10 tahun tapi pada tahun ke 6 dia melarikan diri dan masa itu ayah aku telah pun meninggal dunia. Mereka membawa aku berjumpa zul dan di depan zul isteri ku telah bogel di atas meja dan tangan kakinya diikat di setiap kaki meja, aku terus maju untuk menyelamatkannya tapi di halang oleh anak2 buah zul.
"Jangan risau isteri kau tak ada apa2 selagi kau dengar arahan aku" kata zul bangun dari kerusi dan menuju ke arah ku, "apa yang kau nak dari aku, jangan apa2 kan isteri aku, ni antara kau dengan aku dan dendam kau dengan arwah ayah aku" kata ku dengan kuat. Zul berdiri di depan ku "aku memang benci ayah kau dan dendam aku tak akan hilang walaupun dia dah mati" "habis apa kau nak dari aku?" Teriak ku dengan kuat, "aku nak keturunan ismail dihapuskan bermaksud kau anak dia akan aku mandul kan" mendengar itu aku cuba melawan.
Aku berlawan dengan 3 anak buah zul, 3 lawan 1 memang tak adil tapi dengan latihan yang arwah ayah pernah ajar aku yakin beh kalah kan mereka, setiap tumbukan dan tendangan mereka aku tepis dan aku menghayunkan pukulan untuk melemahkan mereka, pada mulanya perlawanan ni boleh dimenangi oleh aku tetapi zul masuk campur dari belakang ku dan menendang celah kangkang ku. Aku berteriak sakit dan memegang kemaluan ku dan terjatuh, mereka bertiga tidak lepaskan peluang menendang2 muka, perut dan belakang ku.
Setelah puas aku di angkat lalu diikat Y terbalik, kaki ku di kangkang dengan luas "apa kau nak buat?" Tanya ku dengan suara lemah sebab kena belasah. "Macam yang aku cakap, aku tak akan puas hati selagi keturunan ayah kau tak di hapuskan" zul lalu memegang selangkang ku dan mengambil gunting terus memotong baju seluar dan boxer ku, sekarang aku sudah pun telanjang bulat didepan mereka, zul kemudian meraba2 kemaluan ku "aku tak nak keturunan ayah kau membiak jadi ni aku nak hancur kan" terus dia picit telur ku dengan kuat, aku menjerit kesakitan tetapi zul tidak peduli.
Zul mengarahkan anak2 buah nya untuk mengambil barang yang boleh menyakitkan kantung keturunan ku. Ada yang mengambil batang kayu, ada yang mengambil bateri kereta dan clip buaya. Aku hanya fokus ke isteri ku, dia pengsan dan aku melihat dia tidak ada luka apa2, zul menuju ke arah isteri ku dan memegang buah dada isteri ku, melihat itu aku meronta2 ingin melepaskan diri tetapi ikatan di kaki dan tangan ku terlalu ketat. Salah satu dari anak buah zul menjepit puting ku dengan penjepit buaya itu dan memasangnya dengan bateri kereta, aku mendapat kejutan elektrik yang sangat kuat yang membuat kan aku menjerit kesakitan, tidak sampai di situ mereka memuluk kemaluan ku dengan batang kayu dengan kuat.
Zul hanya ketawa melihat anak2 buahnya menyiksa ku tanpa belas kasihan, zul kemudian mencabut jepit itu dari puting ku lalu menjepit kedua2 telur ku, baru di jepit sudah sangat2 sakit apa lagi terkena renjatan elektrik. Aku separuh mati dibuatnya, selepas puas zul mengambil gunting lalu memotong telur ku dan meletakkan nya di atas kepala isteri ku. Zul sebenarnya menipu, dia memberi tahu bahawa aku sudah terlambat kerana isteri ku sebenarnya sudah meninggal selepas mereka merogol isteri ku bergilir2, aku mendengar itu hanya menangis dan marah kepada diri sendiri kerana gagal melindungi anak dan isteri ku.
Selepas itu zul menggungting perut mayat isteri ku dan mengeluarkan anak ku dari perut isteri tersayang kj, anakku yang masih muda dikeluarkan dan diletakkan di hadapan ku, kesedihan yang tak boleh digambarkan lagi. Tiba2 pihak polis datang dan menangkap zul dan anak2 buahnya tetapi zul di tangkap dengan senyuman kerana dia sudah membalaskan dendam.
Berita di surat kabar
Berita terbaru, sepasang suami isteri bersama anak berusia 7 bulan telah di bunuh dengan sangat kejap, isterinya di rogol bergilir2 dan anak dalam kandungan telah dikeluarkan dari perut ibunya, pihak polis telah dapat menangkan pembunuh kejap itu. Pembunuhan sadis ini disebabkan dendam sang pembunuh kepada ayah suami yang dulunya juga seorang anggota polis yang telah menangkap pembunub itu, c suami juga meninggal semasa dalam perjalanan ke hospital.
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
NouvellesLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...