Aku ahran berusia 25 tahun, seorang pemain bola sepak daerah ku. Harini pasukan kami telah masuk ke pusingan akhir dan kami akan melawan pasukan yang sudah 3 tahun berturut2 menang dalam pertandingan bola sepak antara daerah ni. Semasa perlawanan aku sangat2 fokus dengan permainan ku dan sekarang pasukan kami seri dengan 1 sama dan jaringan pertama itu aku lah yang masukkan.
Kami sepasukan sudah bersiap sedia untuk melawan mereka, sudah lama kami berlatih untuk menghadapi pasukan mereka ini. Dalam minit2 terakhir kami telah membawa bola hampir ke tiang goal lawan, kawan ku telah memberi bola kepadaku dan sangat2 tidak beruntung bola itu terkena tiang goal lawan dan disebabkan aku menandang dengan sangat kuat bola itu terbaling ke belakang dan terus ke tengah2 padang.
Pasukan lawan tidak buang masa melihat peluang itu terus merebut bola itu dan menuju ke tiang goal kami, dengan 1 tendangan mereka mendapat goal kedua dan pertandingan pun tamat. Sikit lagi kami memang dan menjadi juara baru, semua ahli pasukan ku melihat aku dengan sangat marah, coach juga melihat aku dengan muka yang tidak puas hati.
Semasa aku di bilik persalinan, ahli2 pasukan ku tidak ada di situ mungkin mereka mahu aku keluar dulu baru mereka masuk untuk bertukar pakaian. Tiba2 pintu dibuka dengan sangat kasar dan ahli2 pasukan ku masuk bersama coach ku, "disebabkan kau pasukan kita tidak menjadi juara untuk tahun ini" coach ku berkata, "saya minta maaf coach" "maaf saja tidak boleh memutar balikkan masa, kamu harus diberi hukuman" aku terkejut dengan apa yanh coach aku katakan, selalunya dia tidak begini.
Ahli2 pasukan ku mengelilingi ku dan aku berada di tengah2, aku mula rasa takut. 4 dari mereka memegang kedua tangan ku juga kaki ku di pegang dan di buka luas, aku mula panik apa yang akan mereka lakukan kepada ku, "pelawanan tadi ahran telah buat tendangan yang sangat buruk sepanjang permainannya, jadi sebagai hukumannya kamu semua berlatih tendangan dengan ahran" coach memberi tahu kepada semua ahli pasukan. "Apa maksud coach?" tanya ku dengan yang mula takut, "ahli pasukan kamu yang lain akan berlatih tendang bola dengan kedua2 testis kamu ahran" mendengar itu aku merasa takut dan meronta untuk dilepaskan.
Ahli2 pasukan yang lain ada yang keluar dari situ kerana tidak mahu masuk campur "siapa yang tidak mahu berlatih tendangan ini akan disingkirkan dari pasukan" semua orang terkejut mendengarkan itu, mereka tidak ada peluang lain selain mengikut arahan yang diberikan. Coach membuka seluar bola ku dan baju ku sehingga menyisakan boxer merah yang aku pakai, coach mencubit hidung ku dan aku tidak boleh bernafas yang membuat aku membuka mulut lalu coach menyumbat seluar bola ku dan mengikatnya di belakang kepala ku.
"Mari mula kan latihan" aku mendengar coach berkata begitu dan semua ahli pasukan berbaris dihadapat ku, aku semakin meronta2 tetapi pegangan mereka sangat kuat. Coach memulakan tendangan pertama untuk dipertunjukkan, tanda belas kasihan coach menendang tepat di testis ku."AAARRRGGGHHHH" aku menjerit kesakitan tetapi tidak begitu terdengar kerana mulut ku disumbat, aku cuba merapatkan kaki ku tetapi coach memarahi mereka yang memegang kaki ku dan menyuruh untuk membuka lagi luas.
Coach berdiri disebelah ku dan mengarahkan yang lain mengikuti cara tendangan coach tadi, mereka juga tidak sanggup dan ragu2 untuk melakukannya, coach menampar salah satu dari mereka "pekak atau buat2 tidak dengar, lalukan atau berhenti dari bermain" marah coach. Mereka pun mula menendang testis ku, jika tendangan mereka tidak kuat coach akan menampar kelapa mereka dan menyuruh untuk mengulanginya.
Aku tidak duduk dia semasa mereka menendang, aku tidak putus asa meronta2. "Bukkk....aaarrgghhhhh, bukk....mmpphhhh, bukk..bukk...bukkk.....AAARRGGHHHHHH" bunyi tendangan dan teriakan ku memenuhi ruang persalinan itu.Hampir 30 minit aku diperlakukan sebegitu, kira2 sebanyak 34 tendangan yang aku terima dan ahli pasukan ku cuma 28 orang, banyak kerana ada yang menendang 2 ke 3 kali. Mereka yang memegang tangan dan kaki ku juga diarahkan menendang testis ku. Aku di letakkan di atas lantai dan mereka berempat menendang testis ku, selepas itu aku dilepaskan dan aku terus memegang testis ku. Malang nya hari ku, testis ku rasa ingin pecah dan aku menangis kerana mungkin selepas ini testis ku tidak boleh membuat sperma dan aku tidak akan mempunyai anak lagi.
Mereka meninggalkan ku di dalam bilik persalinan itu dan aku sendiri yang cuba bangun dan memakai pakaian ku lalu menelefon kawan ku lukman untuk mengambil aku dan membawa aku ke hospital. Selepas rawatan doktor memberi tahun aku yang jangkaan aku pulih akan sangat lama kerana kedua2 testis ku luka teruk dan doktor juga tidak pasti selepas pulih testis ku akan makin seperti dulu. Aku menangis mendengarkan itu, aku masih muda dan belum lagi berkahwin tetapi masa depan ku sudah hancur.
Beberapa minggu kemudian aku mendengar berita dari lukman yang coach aku telah ditangkap dan akan dipenjara buat masa yang sangat lama kerana melakukan penderaan, rupanya seorang ahli pihak lawan merakam detik2 penderitaan ku itu. Aku juga berasa lega mendengar berita itu.
Tamat
#ThanksSebabBaca
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Kısa HikayeLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...