"Pemenang bagi acara renang tahun ini adalah khairul". Semua orang menjerit gembira bila dengar aku yang menang acara renang tahun ni, aku apa lagi gembira tak terhingga, aku naik di atas pentas dan menerima pingat emas yang sangat2 aku ingin kan sejak dulu. Semua menyalam ku dan mengucapkan tahniah atas pencapaian ku, ada juga yang minta bergambar dengan ku hahahah rasa jadi artis pula.
Selepas semuanya selesai, aku ke locker room untuk mengambil beg dan memasukkan semua pakaian ku lalu balik untuk menunjukkan pingat ini ke isteri tersayang ku. Tak sabar aku melihat riaksinya bila tahu aku jadi pemenang, aku sampai di depan rumah dan melihat rumah ku dalam keadaan gelap, aku pun terus keluar dari kereta dan cepat2 masuk tiba2 satu hentakan kayu mengenai kepala ku, aku pun jatuh tak sedarkan diri.
Setelah aku bangun aku terkejut diriku di ikat tangan dan kaki di besi tingkap dan aku sudah tidak berbaju, aku melihat sekeliling dan melihat isteri ku sudah berbogel lalu diikat diatas kerusi. "Tahniah sudah menang acara renang tadi" ada suara dari kegelapan, setelah aku melihat ternyata lelaki yang mengikuti acara renang itu juga tapi dia mendapat tempat kedua. "Apa yang kau nak dari aku, lepaskan isteri ku, kau tak nampak ke dia mengandung?" kata ku keras dengannya. "Apa yang aku nak? Aku nak kau tersiksa malam ni sebab kau lah aku tak dapat jadi juara tahun ni, aku ni dah 2 kasi jadi juara tapi tahun ni kau pula, dan ya aku tahu isteri kau mengandung biar lah masuk angin isteri kau tu.
Aku pun meronta2 cuba melepaskan diri ku tapi ikatannya terlalu kuat, lelaki itu mendekati isteri ku dan meraba2 badan bogel isteri ku, "JANGAN KAU SENTUH DIA SIALL" aku menjerit sekuat hati bila dia meraba2 buah dada dan perut isteri ku, "dalam perut ni ada anak kau ya, nak aku gugurkan isteri kau?" "please jangan itu anak pertama kami, tolong jangan apa2 kan isteri aku. Aku sanggup buat apa saja yang kau nak asalkan jangan cederakan dia dan anak dalam perut tu" aku mula merayu, sudah tak ada cara lain lagi.
"Bagus itu yang aku nak dengar dari tadi" lelaki itu pun menuju ke aku dan bughh satu tumbukan mengenai perut ku, "aku akan siksa kau sebab ambil kemenangan tu dari aku" dia melanjutkan pukulannya tapi aku cukup kuat untuk menahannya. "Sial keras betul perut kau ni, kalau ini keras tak?" dia penat menumbuk perut ku dan tiba2 beralih ke bawa perut ku, "arghhhh" itu bunyi yang keluar dari mulutku selepas lelaki itu menumbuk kemaluan ku, "hahaha jadi disini kelemahan mu, kalau begitu aku rasa 1 anak sudah cukup untuk mu" dia membuka seluar ku dan mula meramas2 kemaluan ku yang masih berbungkus boxer merah.
Aku menjerit kesakitan tetapi dia tiba memperdulikan nya, selepas hampir 1 minit dia meramas kemaluan ku dia membuka boxer ku dan menarik telur ku dengan sangat kuat "ARGHHHHHH SAKIT LE..LEPASKAN TELUR KETURUNAN KU" jerit ku. "Hahahaha biar mampus semua anak2 mu di dalam, biar lepasni anak dalam perut tu tak akan ada adik", air mata ku keluar dengan banyak nya. Jeritan kesakitan ku membangunkan isteri ku yang pengsan, "ABANG!!!" jerit isteri ku, lelaki itu melepaskan telur ku dan menuju ke isteri ku. Dia terus melihat ku dan memukul2 perut isteri ku, "aku pinjam suami mu kejap untuk di siksa ya, kalau tak boleh anak ni tak akan lahir hehehe" dia berbisik di telinga isteri ku.
Aku melihat itu meronta dengan sangat marah, lelaki itu menampar buah dada isteri ku dan isteri ku menjerit kesakitan, itu lagi membuat kan aku marah sangat2 "Oiiii sial sini lah kau siksa aku, aku dah cakap jangan sentuh isteri aku" kata ku dengan marah, dia pun menuju ke arah ku dan menendang tepat di kemaluan ku, "aaarrrggghhhhhhh" sakitnya tak boleh di jelaskan. Lelaki itu menarik rambut ku dan aku bersemuka dengannya, terus aku ludah lelaki itu.
Itu membuat dia semakin marah, dia menujuk ke isteri ku dan meludahi nya lalu kemaluan isteri ku dia tusuk2 dengan jari tengah, isteri ku merasa tidak selesa dengan perlakuan itu, setelah sudah puas dia menuju ke arah ku dan menendang kemaluan ku bertubi2 sampaikan rasa ingin pengsan, setelah itu dia pun merokok dan menghembuskan asap ke muka ku. Aku sudah lemas dan tidak berdaya, isteri ku pengsan melihat aku tadi di tendang bertubi2, "sebelum aku balik aku bagi kau tengok free show" dia membuka seluar dan seluar dalamnya lalu menuju ke arah isteri ku, dia mengosok2 kan kemaluannya di kemaluan isteri ku. Besar biji mata aku melihat, aku kembali meronta tapi tetap saja aku lelah dan lemah, dia bermain2 dengan buah dada isteri ku dan mengisapnya juga. Aku hanya mampu menangis melihat isteri kesayangan ku di buat begitu.
Setelah puas dia menghembuskan lagi asap rokok nya ke muka ku dan mengarahkan hujung rokok yang panas itu ke batang ku, sakit sangat2 tetapi aku sudah penat. Dia membuka ikatan tangan dan kaki ku, aku terus memegang kemaluan ku yang sudah bengkak dan membiru. Aku menahan sakit dan merangkak menuju ke isteri ku, tiba2 dia menarik kedua kaki ku dan menendang lagi kemaluan ku, aku cuba melindungi kemaluan ku dari di tendang tetapi dia cukup kuat. Aku tidak tahan dengan siksaan ini dan aku juga pengsan, setelah sedar aku sudah di bilik bersama isteri ku.
Jiran sebelah rumah datang pada waktu pagi dan melihat kami dalam keadaan bogel dan pengsa tak sedarkan diri. Isteri ku hanya menangis melihat aku yang tidak dapat bangun kerana sakit, kemaluan ku biru dan bengkak akibat di tendang dan di pukul tanpa belas kasihan.
Beberapa bulan berlalu anak lelaki kami pun lahir, aku sungguh gembira anak pertama kami selamat melahirkan dan berharap ini bukan anak terakhir kami.
YOU ARE READING
Telur yang malang (Cerita Pendek)
Historia CortaLelaki sekuat atau sehebat mana pun, kelemahannya tetap di tempat anak2 nya yang belum lahir tidur iaitu kandung keturunannya atau lebih senang faham telur lelaki. Cerita ini hanyalah rekaan dan bukan dari kisah benar, nama2 yang digunakan juga hany...