နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်.... အပိူင်း၁

306 6 0
                                    






ေနႏွစ္စင္းရဲ႕လမင္းငယ္..... (အပိုင္း၁)

ငယ္...အစစအရာရာကိုသတိထားၿပီဂ႐ုစိုက္ပါ....ကိုယ္မ်က္ကြယ္ရာေရာက္ၿပီဆိုတာနဲ႕....ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ထိပူေနရေတာ့မလည္းဆိုတာငယ္သိတယ္ေနာ္....

ထယ္ေယာင္ၿပဳံးၿပီနာမ္းဂြၽန္းရင္ခြင့္ထဲေခါင္းေလးတိုးဝင္ကာ....အင္းသိပါတယ္ေနာ္.....

ကိုကိုကလည္ထယ္ကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူးေလးအသက္က၂၇ေတာင္ျပည့္ေတာ့မဲ့ဟာကို.....

ဘယ္ေလာက္ဘဲအသက္ႀကီးေနပါေစ...ငယ္ကကိုယ္မ်က္လုံးထဲမွာကေလးလိုဘဲျမင္တာ....

အင္းပါကိုကိုရယ္ထယ္ဂ႐ုစိုက္လိုက္ပါမယ္....

ေနာက္ၿပီငယ္အခုစည္းကမ္းက်ပ္မွတ္ေပးရမဲ့ေကာင္ေဘးနဲ႕ကတက္နိုင္သမွ်ာခန့္ခြာခြာေနပါ.....

ငယ္အခန္းဌားၿပီေနရမယ္ေနာ္အဲအိမ္ေပၚမွာမေနရဘူး....ဟိုေရာက္တာနဲ႕အခန္းကိုကိုယ္သူ႕ငယ္ခ်င္းကိုရွာခိုင္းလိုက္မယ္....

သားႀကီးရယ္...အဲလို႔လုပ္လိုဘယ္ျဖစ္မလည္...Mr.jeonတို႔ကိုအားနာစရာႀကီး....

ဘာအားနာစရာလိုလို႔လည္အခုကငယ္ကသူ႕တို႔အတြက္သြားလုပ္ေပးရမွာေလး....

သူ့တို့ကျေးဇူးတွေကအဖေတ်ို့ပေါ်မှာအများကြီးဘဲသားကြီး....

မသိဘူးဗ်ားစိတ္မခ်ဘဴးငယ္ကို...

ေယာက်ာ္းေလးဘဲဟိုကလည္အဲေလာက္လည္မစိုးရိပ္ပါနဲ႕သားရယ္....

ေယာက်ာ္းေလးလည္စိုးရိပ္ရမွာဘဲApp...အခုေခတ္ကဘာေခတ္လည္Appသိဘူးလာ...

ေယာက်ာ္းေလးျဖစ္တဲ့ကြၽန္ေတာ္ကလည္ငယ္ကိုခ်စ္ခဲ့တာဘဲေလး....

ဘယ္တူပါမလည္သားႀကီးရယ္.....

Appေရာ....ကိုကိုေရာ....စိတ္ေလ်ာ့ပါအုန္း....

ကိုကိုကထယ္ကိုမယုံတာလာ...

ငယ္ကိုယုံတယ္...ေျပာင္းလည္းတက္တဲ့ေလာကႀကီးနဲ႕....ေဖာက်ပြန်တဲ့တဲ့လူတွေရဲ့စိတ်ကိုမယုံတာ....

နာမ္းဂြၽန္အေဖလည္သူ႕သားကိုၾကည့္ၿပီေခါင္းတခါခါနဲ႕....

ထယ္ေယာင္ကို၅ႏွစ္သားေလးကတည္းကေမြးစားခဲ့တာ....

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now