နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်.... အပိုင်း၇

114 1 0
                                    


ေဂ်ာင္ကုႏွစ္ဝတ္စာေမးပြဲေျဖၿပီးေတာ့ထယ္ေယာင္လည္အဝတ္ေတြအနည္းငယ္သိမ္းၿပီနာမ္းဂြၽန္လႊတ္လိုက္တဲ့ကားနဲ႕ဘဲဆိုးကိုျပန္လာတယ္....

တစ္ပတ္ဆိုေတာ့သူ႕လည္နားယူရတာေပါ့..ေဂ်ာင္ကုေတာ့မသိေသးဘူး....ဘယ္လို႔လာမယ္မွန္းမသိေသးဘူးအခုတေလားသူ႕အနားအရမ္းကပ္ေနတာ....

ေဂ်ာင္ကုရွိရင္လာရမဲ့ပုံမဟုတ္ဘူးႏွစ္ဝတ္စာေမးပြဲပီေတာ့သူငယ္ခ်င္းေတြအတင္းေခၚသြားေတာ့ပါသြားတာ....ဒါေတာင္မလိုက္ျခင္ဘူးအရင္ကဆိုအိမ္မကပ္အခုဆိုသြားပါဆိုမသြားေတာ့တာ....

ထယ္ေယာင္လည္ပင္ပန္းေနတာမို႔ကားေပၚမွာဘဲအိပ္ၿပီပါသြားတယ္....

မၾကာဘူးဆိုးကသူ႕ရဲ႕ကိုကိုအိမ္ကိုေရာက္လာတယ္..တစ္လမ္းလုံးအိပ္လာတာအိပ္ေရာက္မွနိုးတယ္....

ငယ္.....အိမ္ေရွ႕ကားရပ္တာနဲ႕အေျပးေလးဖက္ၿပီရင္ခြင့္ထဲေပြးဖက္ေပးထားတဲ့ကိုကို....

အရမ္းပင္ပန္းသြားၿပီကိုယ္ရဲ႕ငယ္က....

အင်းပင်ပန်းတာပေါ့က်ိုကိုရယ်အခုတောင်လှုပ္ျခင္ေတာ့ဘူး...

ကဲအဲဆိုခ်ီရမွာေပါ့ကြား...နာမ္းဂြၽန္းအၿပဳံးမပ်က္ထယ္ေယာင္ကိုအိမ္ထဲမခ်ီသြားတယ္....

ေဟာ့...သားထယ္ေလးျပန္လာၿပီလာ..ခရီးပင္ပန္းလာေရာေပါ့...သားအႀကိဳက္ေတြဘဲခ်က္ထားတယ္...

ဒီနေ့စားဖို့မှုူးကတော့သားထယ်ရဲ့ကိုကိုနာမ်းဂျွန်ပါခင်ဗျား....

တကယ္ရီးလာ...ဟီး...အဲဆိုစားေတာ့မယ္ကိုကိုခ်က္တာဆိုအရမ္းစားေကာင္းတာ....

ထယ္ေယာင္လည္...ထမင္းပြဲဝင္ထိုင္ေတာ့...

ငယ္ရယ္ေရအရင္ခ်ိဳးပါအရမးျႏုံေနတာကို...

ဟင္...ကိုကိုကလည္ထယ္ဗိုက္ဆာေနၿပီကိုဘာမွန္းမသိဘူးစိတ္ပုပ္တာ...

ဒါေလးလာUnကေျာင်းသားရဲ့ကျူတာဆရာဆိုတာ....မူႀကိဳေက်ာင္းသားျဖစ္ေနၿပီ...

ဟြန့္...ကိုကိုေနာ္..ေတာ္ၿပီေရဘဲအရင္ခ်ိဳးေတာ့မယ္...ထယ္ေယာင္လည္ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ၿပီေရခ်ိဳးသန့္စင္ၿပီးတာနဲ႕ေအာက္ထပ္ျပန္ဆင္းလာၿပီထမင္းစားလိုက္တယ္...

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now