နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်... အပိုင်း၇

349 26 1
                                    


ဂျောင်ကုနှစ်ဝတ်စာမေးပွဲဖြေပြီးတော့ထယ်ယောင်လည်အဝတ်တွေအနည်းငယ်သိမ်းပြီနာမ်းဂျွန်လွှတ်လိုက်တဲ့ကားနဲ့ဘဲဆိုးကိုပြန်လာတယ်....

တစ်ပတ်ဆိုတော့သူ့လည်နားယူရတာပေါ့..ဂျောင်ကုတော့မသိသေးဘူး....ဘယ်လို့လာမယ်မှန်းမသိသေးဘူးအခုတလေားသူ့အနားအရမ်းကပ်နေတာ....

ဂျောင်ကုရှိရင်လာရမဲ့ပုံမဟုတ်ဘူးနှစ်ဝတ်စာမေးပွဲပီတော့သူငယ်ချင်းတွေအတင်းခေါ်သွားတော့ပါသွားတာ....ဒါတောင်မလိုက်ခြင်ဘူးအရင်ကဆိုအိမ်မကပ်အခုဆိုသွားပါဆိုမသွားတော့တာ....

ထယ်ယောင်လည်ပင်ပန်းနေတာမို့ကားပေါ်မှာဘဲအိပ်ပြီပါသွားတယ်....

​မကြာဘူးဆိုးကသူ့ရဲ့ကိုကိုအိမ်ကိုရောက်လာတယ်..တစ်လမ်းလုံးအိပ်လာတာအိပ်ရောက်မှနိုးတယ်....

ငယ်.....အိမ်ရှေ့ကားရပ်တာနဲ့အပြေးလေးဖက်ပြီရင်ခွင့်ထဲပွေးဖက်ပေးထားတဲ့ကိုကို....

အရမ်းပင်ပန်းသွားပြီကိုယ်ရဲ့ငယ်က....

အင်းပင်ပန်းတာပေါ့က်ိုကိုရယ်အခုတောင်လှ​ုပ်ခြင်တော့ဘူး...

ကဲအဲဆိုချီရမှာပေါ့ကွား...နာမ်းဂျွန်းအပြုံးမ​ပျက်ထယ်ယောင်ကိုအိမ်ထဲမချီသွားတယ်....

ဟော့...သားထယ်လေးပြန်လာပြီလာ..ခရီးပင်ပန်းလာရောပေါ့...သားအကြိုက်တွေဘဲချက်ထားတယ်...

ဒီနေ့စားဖို့မှုူးကတော့သားထယ်ရဲ့ကိုကိုနာမ်းဂျွန်ပါခင်ဗျား....

တကယ်ရီးလာ...ဟီး...အဲဆိုစားတော့မယ်ကိုကိုချက်တာဆိုအရမ်းစားကောင်းတာ....

ထယ်ယောင်လည်...ထမင်းပွဲဝင်ထိုင်တော့...

ငယ်ရယ်ရေအရင်ချိုးပါအရမးြနုံနေတာကို...

ဟင်...ကိုကိုကလည်ထယ်ဗိုက်ဆာနေပြီကိုဘာမှန်းမသိဘူးစိတ်ပုပ်တာ...

ဒါလေးလာUnကေျာင်းသားရဲ့ကျူတာဆရာဆိုတာ....မူကြိုကျောင်းသားဖြစ်နေပြီ...

ဟွန့်...ကိုကိုနော်..တော်ပြီရေဘဲအရင်ချိုးတော့မယ်...ထယ်ယောင်လည်ရေချိုးခန်းထဲဝင်ပြီရေချိုးသန့်စင်ပြီးတာနဲ့အောက်ထပ်ပြန်ဆင်းလာပြီထမင်းစားလိုက်တယ်...

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now