နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်.... အပိုင်း၁၀

357 27 1
                                    



တော်တော်လေးမှပျော်ခဲ့လာငယ်.....

ထယ်ယောင်ခြေလှမ်းတွေရပ်ပြီနာမ်းဂျွန်းကိုလှည့်ကြည့်လာပြီ.....

ကိုကိုဘာကိုဆိုလိုခြင်တာလည်.....

ဒီနေ့ငယ်စာသင်နေတဲ့ကောင်လေးနဲ့ဒိတ်ခဲ့ရတာကိုပျော်နေလားလို့မေးတာလေးငယ်...ဘာကရှုပ်သွားစေတာလည်ငယ်...

pov..ထယ်ယောင်ကိုကိုကိုကြည့်တာအေးစက်ပြီသူ့ကိုမေးနေတာတွေတကယ်လန့်မ်ိတယ်...

ထယ်သူနဲ့သွားဒိတ်တာမဟုတ်ဘူးကိုက်ို..သူ့ကဆိုးကိုအခုမှရောက်ဖူးလို့လိုက်ပို့ပေးတာလေးဘဲ....

နောက်ပြီထယ်နဲ့သူ့ကရိုးရိုးသားသားဘဲကိုကို...

အော်...အင်ကျီဆင်တူဘောဘီဆင်တူတူလေးနဲ့ပြုံးပျော်နေတာလေးကရိုးရိုးသားသားလေးလာငယ်...

အဲဒါက...ဒီတိုင်းတိုက်ဆိုင်သွားတာပါ.....

ဘာတွေလိမ်နေတာလည်ငယ်...
ငယ်လိမ်နေတာတွေတစ်ခုမှရုတ်တည့်မရှိဘူးဆိုတာငယ်သိလာ....

နာမ်းဂျွန်းထယ်ယောင်ရှေ့ရပ်ပြီ....မေးနေတယ်...

ထယ်ပြောပြီးပြီဘဲကိုကို...ထယ်တို့ကရိုးရိုးသားသားပါလို့ဒီတိုင်းဆရာတပည့်လို့....နောက်ပြီသူ့သိထားတာကထယ်ကသူ့ရဲ့ဉီးလေးဆိုတာဘဲ...

လူကိုဘဲလိမ်လို့ရမယ်ငယ်...ရင်ဘက်ထဲကနှလုံးသားကိုတော့လိမ်လို့မရဘူး....အဲကောင်လေးကငယ်ပေါ်မှာမရိုးသားဘူးဘယ်လောက်ဉီးလေးပြောထားပါစေအခုလို့ပွင့်လင်းနေတဲ့ခေတ်ကြီးမှာဒီကောင်လေးကငယ်ကိုကိုယ်လက်ထဲကလုသွားနိုင်တယ်...

ယုံတာမယုံတာကိုကိုအပိုင်းထယ်ကမဟုတ်ဘူးဆိုတာကိုပြောပြီးပြီ...

ထယ်ကိုဒီလို့ယုံကြည့်မှုနည်းလိမ့်မယ်လို့ထယ်တစ်ခါမှမတွေးခဲ့ဘူး....

နာမ်းဂျွန်ထယ်ယောင်ပခ​ုံးနှစ်ဖက်ကိုကိုင်ပြီ....ကိုယ်ငယ်ကိုမယုံတာမဟုတ်ဘူးငယ်....

လှည့်စားတက်တဲ့ကံကြမာကိုမယုံတာ....ငယ်ကိုဆုံးရှုံးရမှာကြောက်တာ...အဲဒါတွေကိုငယ်သိလာ...

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now