နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်... အပိုင်း၁၁

350 23 0
                                    



ထယ်ယောင်လည်အလှည့်ကျတာမို့...စာသင်ပြီတစ်ယောက်ပြီးတစ်ယောက်က်ို့ရှင်းပြနေတယ်...ကျောင်းသူ့လေးတွေကလည်ထယ်ယောင်ကိုစနောက်တော့ထယ်ယောင်လည်အပြုံးလေးတွေနဲ့တုန့်ပြန့်ပေးနေမိတယ်...နေပါအုန်း.....တစ်ယောက်ယောက်ကြည့်နေသလိုခံစားရလ်ို့.ယ..ကျောင်းသားတွေကြားထဲဝေ့ဝဲပီးမျက်စိနဲ့ရှာကြည့်တာ...

တွေပါပြီUnကေျာင်းသားကြားထဲကနေသူ့ကိုပါစပ်လျှာထိုးပြီကြည့်နေတာ...အခုဘဲဝါးတော့စားတော့မဲ့အကြည့်နဲ့....ကြည့်နေတ့သူ့ရဲ့ကျောင်းသားမလိမ်မာတုံးလေး....

ထယ်ယောင်မျက်စောင်းပြန်ထိုးပေးလိုက်တော့မချိုမချည်အပြုံးနဲ့ပြန်ကြည့်နေတဲ့ဂျောင်ကု..

ထယ်ယောင်လည်မျက်မှောင်ကျုံလိုက်ပြီ...မျက်လုံးနဲ့ပြန်တော​့လို့အမူယာပြနေတယ်....

လေးငယ်.....အချိန်ပြည့်နေပြီအိမ်ပြန်လို့ရပြီထင်တယ်နော်....

ဂျောင်ကုအော်​ပြောလိုက်တဲ့စကားကြောင့်အတန်းထဲကကျောင်းသူ့ကျောင်းသားအားလုံးရဲ့အကြည့်ကဂျောင်ကုဆီစုပြုံဂရာက်ကုန်တယ်...

ဘာလာကြည့်နေကြတာလည်...မျက်လုံးတွေအကုန်ဖောက်လိုက်မယ်....

လန့်ကုန်ပြီပြန်လှည့်ကုန်တယ်.....

ထယ်ယောင်သိပါတယ်သူ့အချိန်ကုန်နေပြီဆိုတာ...ဒါအကမဲ့အမှတ်စစ်ရမှာမို့အခုကတည့း်ကစာအုပ်တွေစစ်နေတာမို့လို့အခန်းထဲကမထွက်သေးဘဲလုပ်နေတာကို....

အချိန်မှန်ကျောင်းသားကြီးကတော့လာကြိုရင်အမြဲဂျီကျခေါ်နေကြအခုလည်အတင်းကိုအော်ပြောနေတယ်...

ဂျွန်ဂျောင်ကုအိမ်ပြန်နှင့်ငါ့ဒီနေ့မအားဘူးသွားစရာတစ်နေရာရှိတယ်....

လေးငယ်သွားတဲ့နေရာကိုကျွန်တော်ဘဲလိုက်ပို့မယ်.....ကျွန်တော်တစ်ယောက်တည်းတော့မပြန်ဘူး......

ကျောင်းသားတွေလည်ဂျောင်ကုကိုတစ်လှည့်ထယ်ယောင်ကိုတစ်လှည့်ကြည့်ပြီ...ကြားနေဝါဒါဖြစ်နေကြတယ်....

အရမ်းခေါင်းမာလွန်းတဲ့ဂျောင်ကုကိုဆက်ပြောနေလည်ထူးမှာမဟုတ်လို့ထယ်ယောင်လည်အမှတ်ခြစ်ရမဲ့စာအုပ်တွေမပြီသူ့ရုံးခန်းထဲဝင်လာတော့အနောက်ကဝင်လိုက်ပြီတံခါးကိုလော့ချလိုက်တဲ့ဂျောင်ကု....

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now