နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်... အပိုင်း၅

145 4 0
                                    


ထယ္ေယာင္လည္ညဝတ္အက်ီေလးကိုဝတ္ၿပီးတာနဲ႕...တံခါးအျပင္ကေဂ်ာင္ကုကိုေခၚလိုက္တယ္....

ေဂ်ာင္ကုဝင္လာလို႔ရျပီ.....ထယ်ယောင်စားပွဲမှာထ်ိူင်စောင့်နေတုန်းဂျောင်ကုဝင်လာတယ်....

ေဂ်ာင္ကုဝင္တာနဲ႕ခ်က္ခ်င္းေတြလိုက္ရတာကစားပြဲေပၚမွာထိုင္ေနတဲ့ေလးငယ္....

ေဂ်ာင္ကုထယ္ေယာင္နားကိုကပ္သြားၿပီ.....ေလငယ္...

အင္ေဂ်ာင္ကုထိုင္မင္းငါ့ကိုေမးစရာရွိတယ္ဆိုေမးေလး....

မနက္ကလူန႕ေလးငယ္က.....

သူ႕ေျပာသလို႔ဘဲ....မင္းစာေမးပြဲေျဖၿပီးရင္လက္ထပ္ေတာ့မွာ....

အဲဆိုတကယ္ႀကီးေပါ့....

ထယ္ေယာင္ေဂ်ာင္ကုဘက္ကိုလွည့္လိူက္ေတာ့အံေၾသာ္ၿပီသူ႕ကိၾကည့္ေနတယ္...

ဘာလည္မင္းကငါ့ကိုgayဆိုၿပီစိတ္ပ်က္သြားတာလာ...

မဟုတ္ပါဘူး.
...
မင္းေမးျခင္တာဒါမွတ္လာ..မင္းအခန္းျပန္ေတာ့ငါ့ပင္ပန္းေနၿပီ...နာေတာ့မယ္...

ေဂ်ာင္ကုထယ္ေယာင္နဲ႕နီးေနတဲ့ခံစားခ်က္ကလူကိုမရိုးမ႐ြျဖစ္ေစတယ္....

အစကတည္းဒီလို႔ဘဲ...ဘာျဖစ္လို႔ျဖစိမွန္းကိုမသိတာ...နည္းနည္းနီးကပ္မိရင္မူမမွန္တဲ့ရင္ဘက္ထဲကစစ္ပြဲေတြကလည္ရႈပ္ယွက္ေတြခက္ကုန္တယ္....

ဟုတ္...ဒါဆိုဂြၽန္ေတာ့ျပန္ေတာ့မယ္ေလးငယ္..ေကာင္းေကာင္းအနားယူပါ....

ေလးငယ္ကိုကြၽန္ေတာ္အထင္ေသးလို႔ဒီစကားကိုလာေမးတာမဟုတ္ဘူးလို႔ဘဲသိထားေပး...

ထယ္ေယာင္စဥ္းစားမရပါအခုတေလာေဂ်ာင္ကုရဲ႕အျပဳမူေတြက...အရမ္းထူးဆန္းလာတယ္.....

အနေကြာလာလို့ရင်းနှီးလာလ်ို့ဖြစ်မှာပါ...ထယ္ေယာင္လည္အဲလို႔ေလးေတြးၿပီ...အိပ္လိုက္တယ္မနက္က်ရင္လည္စာစစ္ရအုန္းမယ္ေလးေက်ာင္းမွာ....

ထယ်ယောင်လည်မနက်မိုးလင်းတော့ဂကျာင်းသွားဖ်ို့ပြင်ဆင်ကာလိုအပ်တာတွေထည့်ပြီအောက်ထပ်ဆင်းလာတယ်..ဆရာဆိုေတာ့လည္.....သယ္စရာေတြကမ်ား....Unတေွစာဖြေနေရတယ်လေးUnတေွပြီးတာနဲ့ဂျောင်ကုကတစ်ခါဖြေရအုန်းမယ်....ဟူး....ထယ္ေယာင္လည္ဆင္းလာတာျမင္ေတာ့ေဂ်ာင္ကုမိဘေတြက...

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now