နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ် ..... (အပိုင်း၁)

721 44 0
                                    


နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်..... (အပိုင်း၁)

ငယ်...အစစအရာရာကိုသတိထားပြီဂရုစိုက်ပါ....ကိုယ်မျက်ကွယ်ရာရောက်ပြီဆိုတာနဲ့....ကိုယ်ဘယ်လောက်ထိပူနေရတော့မလည်းဆိုတာငယ်သိတယ်နော်....

ထယ်ယောင်ပြုံးပြီနာမ်းဂျွန်းရင်ခွင့်ထဲခေါင်းလေးတိုးဝင်ကာ....အင်းသိပါတယ်နော်.....

ကိုကိုကလည်ထယ်ကလေးမဟုတ်တော့ဘူးလေးအသက်က၂၇တောင်ပြည့်တော့မဲ့ဟာကို.....

ဘယ်လောက်ဘဲအသက်ကြီးနေပါစေ...ငယ်ကကိုယ်မျက်လုံးထဲမှာကလေးလိုဘဲမြင်တာ....

အင်းပါကိုကိုရယ်ထယ်ဂရုစိုက်လိုက်ပါမယ်....

နောက်ပြီငယ်အခုစည်းကမ်းကျပ်မှတ်ပေးရမဲ့ကောင်ဘေးနဲ့ကတက်နိုင်သမျှာခန့်ခွာခွာနေပါ.....

ငယ်အခန်းဌားပြီနေရမယ်နော်အဲအိမ်ပေါ်မှာမနေရဘူး....ဟိုရောက်တာနဲ့အခန်းကိုကိုယ်သူ့ငယ်ချင်းကိုရှာခိုင်းလိုက်မယ်....

သားကြီးရယ်...အဲလို့လုပ်လိုဘယ်ဖြစ်မလည်...Mr.jeonတို့ကိုအားနာစရာကြီး....

ဘာအားနာစရာလိုလို့လည်အခုကငယ်ကသူ့တို့အတွက်သွားလုပ်ပေးရမှာလေး....

သူ့တို့ကျေးဇူးတွေကအဖေတ်ို့ပေါ်မှာအများကြီးဘဲသားကြီး....

မသိဘူးဗျားစိတ်မချဘူးငယ်ကို...

ယောကျာ်းလေးဘဲဟိုကလည်အဲလောက်လည်မစိုးရိပ်ပါနဲ့သားရယ်....

ယောကျာ်းလေးလည်စိုးရိပ်ရမှာဘဲApp...အခုခေတ်ကဘာခေတ်လည်Appသိဘူးလာ...

ယောကျာ်းလေးဖြစ်တဲ့ကျွန်တော်ကလည်ငယ်ကိုချစ်ခဲ့တာဘဲလေး....

ဘယ်တူပါမလည်သားကြီးရယ်.....

Appရော....ကိုကိုရော....စိတ်လျော့ပါအုန်း....

ကိုကိုကထယ်ကိုမယုံတာလာ...

ငယ်ကိုယုံတယ်...ပြောင်းလည်းတက်တဲ့လောကကြီးနဲ့....ေဖာက်ပြန်တဲ့တဲ့လူတွေရဲ့စိတ်ကိုမယုံတာ....

နာမ်းဂျွန်အဖေလည်သူ့သားကိုကြည့်ပြီခေါင်းတခါခါနဲ့....

ထယ်ယောင်ကို၅နှစ်​သားလေးကတည်းကမွေးစားခဲ့တာ....

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now