နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်..... အပိုင်း၁၀

126 4 1
                                    


ေတာ္ေတာ္ေလးမွေပ်ာ္ခဲ့လာငယ္.....

ထယ္ေယာင္ေျခလွမ္းေတြရပ္ၿပီနာမ္းဂြၽန္းကိုလွည့္ၾကည့္လာၿပီ.....

ကိုကိုဘာကိုဆိုလိုျခင္တာလည္.....

ဒီေန႕ငယ္စာသင္ေနတဲ့ေကာင္ေလးနဲ႕ဒိတ္ခဲ့ရတာကိုေပ်ာ္ေနလားလို႔ေမးတာေလးငယ္...ဘာကရႈပ္သြားေစတာလည္ငယ္...

pov..ထယ်ယောင်ကိုကိုကိုကြည့်တာအေးစက်ပြီသူ့ကိုမေးနေတာတွေတကယ်လန့်မ်ိတယ်...

ထယ်သူနဲ့သွားဒိတ်တာမဟုတ်ဘူးကိုက်ို..သူ႕ကဆိုးကိုအခုမွေရာက္ဖူးလို႔လိုက္ပို႔ေပးတာေလးဘဲ....

ေနာက္ၿပီထယ္နဲ႕သူ႕ကရိုးရိုးသားသားဘဲကိုကို...

ေအာ္...အင္က်ီဆင္တူေဘာဘီဆင္တူတူေလးနဲ႕ၿပဳံးေပ်ာ္ေနတာေလးကရိုးရိုးသားသားေလးလာငယ္...

အဲဒါက...ဒီတိုင္းတိုက္ဆိုင္သြားတာပါ.....

ဘာေတြလိမ္ေနတာလည္ငယ္...
ငယ္လိမ္ေနတာေတြတစ္ခုမွ႐ုတ္တည့္မရွိဘူးဆိုတာငယ္သိလာ....

နာမ္းဂြၽန္းထယ္ေယာင္ေရွ႕ရပ္ၿပီ....ေမးေနတယ္...

ထယ္ေျပာၿပီးၿပီဘဲကိုကို...ထယ္တို႔ကရိုးရိုးသားသားပါလို႔ဒီတိုင္းဆရာတပည့္လို႔....ေနာက္ၿပီသူ႕သိထားတာကထယ္ကသူ႕ရဲ႕ဉီးေလးဆိုတာဘဲ...

လူကိုဘဲလိမ္လို႔ရမယ္ငယ္...ရင္ဘက္ထဲကႏွလုံးသားကိုေတာ့လိမ္လို႔မရဘူး....အဲေကာင္ေလးကငယ္ေပၚမွာမရိုးသားဘူးဘယ္ေလာက္ဉီးေလးေျပာထားပါေစအခုလို႔ပြင့္လင္းေနတဲ့ေခတ္ႀကီးမွာဒီေကာင္ေလးကငယ္ကိုကိုယ္လက္ထဲကလုသြားနိုင္တယ္...

ယုံတာမယုံတာကိုကိုအပိုင္းထယ္ကမဟုတ္ဘူးဆိုတာကိုေျပာၿပီးၿပီ...

ထယ္ကိုဒီလို႔ယုံၾကည့္မႈနည္းလိမ့္မယ္လို႔ထယ္တစ္ခါမွမေတြးခဲ့ဘူး....

နာမ္းဂြၽန္ထယ္ေယာင္ပခုံးႏွစ္ဖက္ကိုကိုင္ၿပီ....ကိုယ္ငယ္ကိုမယုံတာမဟုတ္ဘူးငယ္....

လွည့္စားတက္တဲ့ကံၾကမာကိုမယုံတာ....ငယ္ကိုဆုံးရႈံးရမွာေၾကာက္တာ...အဲဒါေတြကိုငယ္သိလာ...

ကိုကိုအေတြးလြန္းေနၿပီကိုကို...ငယ်ကအချိန်တန်ရင်ကိုက်ိုနဲ့ဘဲလက်ထပ်ရမှာကိုဘာတွေတွေးပူပြီကြောက်နေတာလည်အခုက....ထယ္နားမလည္ေတာ့.ဘူး...

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now