နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်.... အပိုင်း၂၃ဇာက်သိမ်း

800 34 0
                                    



အခုဆိုရင်နာမ်းဂျွန်းကျန်းမာရေးအခြေ

အနေကသက်သာနေပြီ....

၃နှစ်တောင်ကုလိုက်ရတယ်အခုတော့လုံးလုံးပျောက်​နေပြီ...

နာမ်းဂျွန်းတစ်ယောက်ညနက်လာလေးအိပ်မပျော်လေးဘဲ....ငါ့တကယ်ဘဲအတ်တကြီးနေ​မိပြီဘဲ...ငယ်ကိုချစ်လွန်းလို့ငယ်နားမှာကပ်နေခြင်ပေမဲ့..

ငယ်မှာမိသားစုလေးရှိနေပြီနောက်ပြီဂျောင်ကုကကိုယ်ထက်အရမ်းငယ်ပေမဲ့ကိုယ်ထက်တောင်အသိတရားရှိသေးတယ်....

သူ့နေမကောင်းတဲ့တစ်လျှောက်လုံးကိုမကိုတစ်ယောက်လိုမျိုးပြုစုပေးခဲ့တယ်တဲ့အလုပ်တွေကိုရောဉီးဆောင်လုပ်ပေးခဲ့တယ်တဲ့Appပြောမှသိရတယ်...

အရမ်းအာနာ​စိတ်တွေဝင်ခဲ့ရတယ်နေကောင်းကောင်းခြင်ဂျောင်ကုကိုပြသာနာရှာတာကိုဒီတိုင်းလေးဘဲငြိမ်ခံပြီတောင်းပန်တယ်....

ဘယ်လောက်တောင်မိုက်မဲလိုက်လည်းလို့ကိုယ်ကျေးဇူးရှင်ကို....

ငါ့ကချစ်ဖို့ဘဲသိတယ်တစ်ဖက်လူရဲ့စိတ်ကိုနည်းနည်းမှနားမလည်ပေးဘူး...

နေမင်းဆိုတာလမင်းအတွက်တစ်စင်းသာရှိသင့်တယ်နှစ်စင်းတော့မဖြစ်နိုင်ဘူးအရမ်းကိုပူပီလောင်ကျွမ်းသွားလိမ့်မယ်....

တောင်းပန်ပါတယ်ငယ်ရယ်ကိုကိုထွက်သွားပေးပါမယ်သုံးပွင့်ဆ်ိုင်လာရင်ညီမျှခြင်လေးအတိုင်းထားပြီမညီမျှတဲ့ကိုယ်ကဘဲထွက်သွားသင့်တယ်....ကိုယ်စိတ်တွေကိုအြသေချာလေးစုစည်းပြီးမှပြန်ခဲ့မယ်နော်ငယ်....

နာမ်းဂျွန်းလည်တစ်အိပ်လုံးကအိပ်နေပြီဆိုတော့တော်သူ့ရဲ့ခရီးဆောင်အိတ်လေးထဲကိုလိုအပ်တာတွေထည့်ပြီးတာနဲ့တိတ်တိတ်ဘလးအိမ်ပေါ်ကဆင်းလာတော့....

အကိုဒါကဘယ်လည်.....တကယ်တော့ဂျောင်ကုကစားရင်းတွေလုပ်ပြီးတော့အောက်ထပ်မှာရေဆင်းသောက်တာ...

မီးမဖွင့်ဘဲ....လေးကားပေါ်ကခြေသံကြားလို့လှည့်ကြည့်လိုက်တာအကိုနာမ်းဂျွန်းဖြစ်နေတယ်လေးမီးမဖွင့်ဘဲအနောက်ကပြောလိုက်တာ...လက်ထဲမှာလည်ခရီးဆောင်အိတ်နဲ့...

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now