နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်.... အပိုင်း၁၃

144 3 0
                                    

သားႀကီးနာမ္းဂြၽန္းဒီေန႕သားထယ္ေလးကိုသြားႀကိဳရမွာမွတ္လာ....

အစကေတာ့ဟုတ္တယ္App...အခုေတာ့မနက္ျဖန္မွသြားႀကိဳရေတာ့မယ္ေလး....ငယ္ကဆရာေတြမိတ္ဆုံစားပြဲဒီညရွိတယ္တဲ့...

ႏႈတ္ဆက္ညစာစားပြဲေလး....

ဟုတ္လာ....ေအေပါ့ကြား...သားထယ္ေလးလည္ေနာက္ဆုံးလြတ္လပ္ေပ်ာ္႐ႊင္စြာျဖတ္သန္ခိုင္လိူက္ေပါ့သားရယ္...

မနက္ျဖန္မွဘဲသြားေခၚလိုက္ေပါ့......

ဟုတ္ကဲ့Appကြၽန္ေတာ္လည္အဲလို႔ေတြးထားတယ္.....မၾကာခင္လက္ထပ္ရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့...ဒီေနာက္ဆုံးရက္ေလးကိုေအးေဆးျဖတ္သန္းခိုင္းထားတာ..

အင္းပါသားႀကီးရယ္...
သားတို႔အခ်င္းခ်င္းသာအဆင္ေျပေျပရွိေနရင္ေတာ္ပါၿပီ....

Appကေတာ္...ဘာမွမေျပာလိုဘူးကြယ္....

တကယ္ေတာ့နာမ္းဂြၽန္ဒီေန႕အစည္းေဝးကိုျဖတ္ၿပီထယ္ေယာင္ဆီသြားဖို႔ျပင္ေနတုန္းထယ္ေယာင္ကဒီေန႕လာမေခၚပါနဲ႕အုန္းေျပာလို႔....

သူ႕မွာဒီေန႕သြားမေခၚရတာ...စိတ္ထဲမွာေတာ့တသသနဲ႕...နည္းနည္းမွစိတ္မခ်ျခင္ဘူး.....

ဟူး....ငယ္ကိုခ်စ္ရတာ...အန္တရာယ္အရမ္းမ်ားလြန္းတယ္ငယ္ရယ္....

အဓိကငယ္ႏွလုံးသားေလးကိုကိုယ္မယုံရဲဘူးျဖစ္လာတယ္...ငယ္ဘူဆန္းကိုေရာက္ကတည္းက...ကိုယ္ကိုညာတက္လာတယ္...

ျပန္ေျပာတက္လာတယ္.....ကိုယ္ရဲ႕စကားေတြကိုၿငိဳျငင္လာတယ္....

ကိုယ္ကိုစြန့္ပစ္ဖို႔ေတာ့ငယ္မေတြးပါနဲ႕...နည္းနည္းမွမရဘူး...မျဖစ္နိုင္ဘူးဆိုတာငယ္သိထားပါ....

သိမ္ခ်စ္လြန္းလို႔အလို႔လိုက္ထားတာကို....အေပ်ာ္မလြန္ပါနဲ႕ငယ္.....

ကိုယ္အတ္တေတြထုတ္ေဖာ္လာရင္ငယ္ေၾကာက္သြားမွာဆိုးလို႔ထိန္းခ်ဳပ္ထားရတာ.....

ကိုယ္ကိုဗိလိန္းျဖစ္ေအာင္မဖန္တီးပါနဲ႕ငယ္...

ဝူးးးးးးးနာမ္းဂြၽန္လည္ဧည္ခန္းေလးထဲမွာဘဲသက္ျပင္းေတြအႀကိမ္ႀကိမ္ခ်ေနမိတယ္....

"ဒီေန႕ကေဂ်ာင္ကုရဲ႕ေနာက္ဆုံးစားေမးပြဲေန႕......ထယ္ေယာင္ရဲ႕Unတေွကပြီးသွားပြီးလေး....''

နေနှစ်စင်းရဲ့လမင်းငယ်Where stories live. Discover now