✦ omegaverse nedir?
omegaverse erkeklerin de hamile kalabildiği, insanların kurda dönüşebildiği bir evrendir.
temel olarak omega, beta, alfa, delta, vita olmak üzere beş tür vardır. başka türlerde mevcut ama bizim onlarla işimiz yok. yazdığım türler omegaverse'de en çok kullanılan türler.
bu türler ne mi? örnek veriyorum her insanın bir cinsiyeti var ya, bunları da ikincil cinsiyet olarak düşünün.
omega ve vita pasif türler. yani ilişkide altta olan kısım.
beta'nın değişebiliyor, bazıları pasif, bazıları baskınken, bazıları hem pasif hem baskın olabiliyor.
alfa ve delta ise baskın türler.
size tek tek türleri açıklamadan önce bazı kavramları açıklayayım.
✦ feromon nedir?
feromon vücud dışına salgılanan salgı/hormon anlamına gelir. duygu değişimlerine göre değişiklik gösterir. eşlerini kendilerine çekebilmek içinde kullanılır. bir nevi koku gibi düşünün ama ne kadar kokacağını kendinizin belirlediği bir koku. bu evrendekiler bazenleri birinden etkinlendiğinde ya da kızışma döneminde olduğunda ne kadar feromon salgıladığını kontrol edemez. ayrıca sinirlendiklerinde de. her kurt türünün kendine göre kokusu (feromonu) vardır. feromon salgıladıklarında gözlerinin rengi değişir. her türde farklıdır.
✦ mühürlenmek nedir?
baskın olan türün pasif olan türün şah damarına dişleriyle uyguladığı baskıdır. burada kurtlar eşlerinin boynuna sivrileşmiş dişlerini iyice geçirirler ve bir süre onların kanını emerler. daha sonra orada bir iz oluşur ve eşler birbirlerine mühürlü olmuş olur. yani birbirlerinin hissettiği duyguları vs. hissedebilirler ve eşleri başka biriyle yakınlaştığında acı çekerler.
✦ ruh eşi nedir?
bütün kurtlar çift olarak yaratılmıştır ve hepsi olmasa da çoğu ruh eşini bulur. ruh eşleriyle karşılaştıklarında onlara özel ufak bir çiçek imgesi yanaklarında belirir ve ilk karşılaşmada bayılırlar. eşlerden biri yanağında çıkan çiçeğe dokunduğu zaman eşi güvende ve huzurlu hisseder.
✦ kızışma/kızgınlık dönemi nedir?
kurtların kızgınlık/kızışma dönemi var. kedilerde olduğu gibi düşünebilirsiniz. omegaverse evreninde yaşayanların türleri 18 yaşında belli olur ve türleri belli olduktan sonra düzenli olarak ayda bir hafta kızgınlık/kızışma dönemi geçirirler. ve kızışma döneminde olduğundan daha çok feromon salgılarlar. ayrıca cinsel açlıkları artar ve eğer pasif türler kızışmadayken bir cinsel ilişki yaşarsalar hamile kalma ihtimalleri çok yüksek. aynı şekilde baskın türlerinde hamile bırakma ihtimali çok yüksek.
kavramlar bu kadar. kavramlar hakkında anlamadığınız kısımları bu paragrafta sorabilirsiniz.
✦ omega;
↬erkek veya kadın farketmeksizin doğurgandırlar.
↬genel olarak alfalarla mühürlenirler. ama beta ve omega olarak da eşlenebilirler.
↬feromon salgıladıklarında gözleri sarı olur.
↬kokuları şekerlidir.
✦ beta;
↬doğurganlıkları vardır, aynı şekilde birini hamile de bırakabilirler.
↬genel olarak kendi türleri betalarla mühürlenirler, veya omegalarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autumn rains ➳ liskook
Fanfictiondik başlı vita lisa ve fazla sinirli delta jeongguk. liskook, omegaverse. jamaisreary, 160822.