on sekiz; yoğun geçen kızgınlık

599 50 37
                                    

• angels in tibet - amaarae •

• angels in tibet - amaarae •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

! yetişkin içerik !

tanrısal bakış açısı;

lalisa saçında ki küçük dokunuşları hissederek büyük gözlerini araladı yavaşça. jeongguk doğrulmuş bir şekilde masumca lalisa'ya bakıyor, saçlarını okşuyordu.

aklına gelen anlarla suratının gerilmesine engel olamadı. dün yaşadıkları hâlâ aklında dolanıyordu. delta gerilmiş suratı görünce endişelendi. yine kavga etmek istemiyordu. barışmak istiyordu.

"günaydın birtanem." dedi gülümseyerek. lalisa da zoraki bir gülümseme bahşetti kendisine. "günaydın."

ardından doğrularak jeongguk'un saçında ki dokunuşundan kurtuldu. üstünde ki örtüyü atarak ayağa kalkıp banyoya adımladı. nasıl davranması gerektiğini hiç bilmiyordu. ama her şeyi görmezden gelip güllük gülistanlık da davranası gelmemişti işte.

musluğu açıp soğuk suya ellerini soktu ve birkaç kez yüzüne çarptı kendine gelebilmek adına. işe de yaramıştı doğrusu. ardından pamuksu havluyla yüzünü kuruladı ve yüzünü nemlendirmek için güzel kokulu kremlerinden, yağlarından sürdü. dişlerini de fırçalamayı ihmâl etmedikten sonra kapıyı aralayıp banyodan çıktı.

çıkar çıkmaz da yatağın üstünde ki, onun çıkmasını beklediğini belli eden delta göründü. yatağın üstünde oturmuş banyo kapısının ardından görünen vita'sına bakmaktaydı.

"kahvaltıya inelim mi aşkım?" jeongguk'un bir şeyleri düzeltmeye çalışmasına lalisa'nın içi gidiyordu ve soğuk davranma hissini kırıyordu. kızgın kalamıyordu ona, fakat yine de gardını hemen düşürmeye niyetli değildi. aklıyla kalbi arasında -tabii birde kurdu- çelişkiler yaşıyordu.

onaylarca kafasını salladı belli belirsiz ve konuşmaktan kaçınmak için giyinme odasına ilerledi. sıradan kıyafetler seçerek giyinmeye odaklandı. o sırada jeongguk'un, "benim banyoda birkaç işim var, beni bekle." dediğini duydu.

"tamam." dedikten sonra seçtiği kıyafetleri giyip ipeği andıran saçlarını taradı. başka bir şey yapacak morali bulamamıştı kendisinde şu an.

birkaç dakika sonra delta'nın giyinme odasına geldiğini gördü. jeongguk lalisa'nın bu sıradan kıyafetlerle bile ne kadar hoş ve zarif göründüğüne hayretle baktıktan sonra onun kıyafetleriyle uyumlu parçalar seçerek vita'sının önünde soyundu.

çıkardığı gecelikle beraber lalisa'nın gözleri istemsizce geniş sırtını buldu. kusursuz bir adamdı jeongguk. hayatında görüp görebileceği en kusursuz vücuda ve yüze sahipti. düşüncelerinde boğulma evresindeyken arkasını dönüp kendisine parlayan gözlerle baktığını farkeden jeongguk, gülümseyerek eşinin yanağına kokulu bir öpücük kondurup, üstünü giyinmeye koyuldu.

autumn rains ➳ liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin