• lana del rey - lolita •
tanrısal bakış açısı;
lalisa yanında yatan adamın varlığını hissetmesiyle yorgun göz kapaklarını sakince araladı. jeongguk ona sarılmış, burnunu da saçlarına dayamış vaziyetteydi.
hafifçe kıpırdanarak sağ elini jeongguk'un yüzüne doğru çıkardı ve hafifçe okşadı. bu kıpırdanmayı hisseden jeongguk ise esneyerek küçük vita'sına daha çok yakınlaştı.
lalisa buna gülümsedi ve kendini jeongguk'a döndürerek mırıldanmaya başladı.
"bebeğim... uyanma vakti hadi, yoksa benimle vakit geçirmek istemiyor musun?"
genç delta yavaşça gözlerini aralayıp gülümsedi. "öyle bir şey söz konusu mu sence?"
ardından lalisa'yı sıkıca sarmalayıp gerindi ve hafifçe doğrulup lalisa'yı kucağına aldıktan sonra banyoya ilerledi.
jeongguk'un üstü çıplaktı ve eşinin üstünde onu tıpkı bir peri gibi gösteren geceliklerden birisi vardı.
geceliklerden taşan izleri her gördüğünde sinirlerine hakim olamıyordu fakat lalisa'yı korkutmak da istemiyordu.
sakince yüzlerini yıkadılar ardından jeongguk kiraz çiçeği özlü kremden biraz alıp lalisa'nın yaralarına sürdü. lalisa'nın limon kokulu feromonlarına karışınca çok hoş bir koku açığa çıkmıştı ve bu delta'nın içinin karıncalanmasına sebebiyet verdi.
yaralarına özenle kremi sürdükten sonra feromonlarının oldukça yaygın olduğu ensesine burnunu dayayarak sımsıkı bir sarılma bahşetti vita'sına.
onun kokusunu hiçbir şeye değişmeyeceği tekrardan aklında yer edinmişti.
lalisa elli kere daha kaybolsa, ellisinde de köşe bucak tüm dünya'yı arar, onu yine bulurdu.
onu bu düşüncelerden ayıran şey, önünde ki minik bedenden gelen tatlı sesti.
"kahvaltıya inelim mi? annenler bekler."
jeongguk annenler bekler lafını duyunca sinirlenmeden edemedi. aklına birkaç gün öncesi olanlar yeniden doluştu.
"biz kahvaltımızı burada yapacağız, bundan sonra annemlerle konuşmak yok."
"ama neden ki?" meraklı ses tonuyla arkasına döndü minik beden. karşısında ki yapılı delta'ya bakmak için kafasını kaldırması gerekti.
"nedenini boşver. benim sözümden çıkma yeter."
lalisa üzüldüğünü hissetti. bunu yapmak istemiyordu. "ama ben bunu yapmak istemiyorum."
jeongguk lalisa'nın asılan yüzünü görünce onun yanaklarını parmakları arasına alıp sıkıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autumn rains ➳ liskook
Hayran Kurgudik başlı vita lisa ve fazla sinirli delta jeongguk. liskook, omegaverse. jamaisreary, 160822.