• flower - jisoo •
tanrısal bakış açısı;
kim ve jeon ailesinin tanışmasının üzerinden bir gün geçmişti.
hava yavaştan aydınlanmaya başlarken lalisa kıpırdanarak gözlerini araladı. jeongguk, onun belinden tutarak sarılmış bir şekilde mışıl mışıl uyuyordu. lâkin bugün yapacak çok işleri vardı ve her ne kadar bu görüntüyü sonsuza kadar izlemek istese de bir elini onun yanağına çıkartıp yavaşça okşadı.
"jeongguk, uyanmalısın." delta duyduğu sesle ağzını şapırdatıp uyumaya devam ettiğinde vita sessizce kıkırdadı.
"bebeğim, hadi uyan yapacak çok işimiz var." diyerek onun yanağını öptü usulca.
henüz böyle şeyler yapmaya utansa da o uyku sersemiyken bir sorun olmayacağını düşünüyordu.
jeongguk yavaşça gözlerini araladı.
gözünü açar açmaz gördüğü güzel görüntüyle minikçe gülümsedi ve lalisa'nın alnına bir öpücük kondurdu.
"hayatımda uyandığım en güzel sabah." jeongguk, kalkmak yerine lalisa'yı kollarının arasına çektiğinde vita minik bir kıkırtı bıraktı büyük odaya.
bir süre bu şekilde vakit geçirdikten sonra istemeyerekte olsa kalktılar yataktan.
sırayla rutin işlerini hallettiler -bu sırada jeongguk lalisa'yı öpmeye devam etti- ve giyinip aşağı indiler.
herkes büyük salonda toplanmış, kahvaltı ediyordu. lalisa, bu görüntünün içinde kendi ailesini de görünce duygulanmadan edemedi.
onları görmek bile onu çok mutlu ediyordu.
annesi lalisa'yı görünce genişçe gülümsedi. "getir bakayım yanağını." dediğinde lalisa eski zamanlarda yaptıkları rutinin değişmediğini hatırlayıp kıkırdayarak annesine yanağını uzattı.
jessica kızının yanağını öptükten sonra "günaydın prensesim." demeyi ihmal etmedi.
lalisa'da ona karşılık olarak yanağından öptü ve yerine geçmeden hemen önce, "günaydın anneciğim." dedi.
aynı şekilde masada ki herkese de günaydın demeyi unutmamıştı.
kahvaltı böylelikle sessiz geçti. herkes yemeğini yemeye odaklanmıştı.
yemeğin sonlarına doğru kral jeon konuşmaya girmeye karar verdi.
"neredeyse her şey hazır. birtek gelinlik ve damatlık kaldı, onlarında çok az bir işi var. ben diyorum ki düğünü bu hafta sonu yapalım."
lalisa'nın babası onaylayan mırıltılar çıkardı. "bence uygun, size de uygun mu çocuklar?" diyerek bütün gözlerin lalisa ve jeongguk'a dönmesine sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
autumn rains ➳ liskook
Hayran Kurgudik başlı vita lisa ve fazla sinirli delta jeongguk. liskook, omegaverse. jamaisreary, 160822.