dokuz; dolunay gecesi

1.1K 131 136
                                    

• lana del rey - west coast •

• lana del rey - west coast •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tanrısal bakış açısı;

sinirle merdivenleri tırmanan jeongguk, odasının önüne gelmesiyle durup derin bir nefes aldı.

yorulmuştu.

hemen odasında ki banyoya yöneldi ve kan bulaşmış ellerini güzelce yıkadı.

aynaya baktığında saçının bir tutamının önüne yığıldığını gördü. terlemişti.

hemen üzerinde ki fırfırlı transparan gömleği ve peşinden kumaş pantolonunu çıkardı.

sıcak suyu açıp küvetin içine dolmasını sağladığında düşünceliydi ve bir o kadar da boşlukta.

ne yapacağını bilmiyordu, kendini kontrol edemiyordu ve bu oldukça korkutuyordu onu.

dolan küvetin ardından küvete yavaşça girdi ve uzun bir süre öylece oturdu.

bu sürede ise ne yapacağını düşünmüştü bol bol.

cevap basitti. lalisa'nın türü belli olana kadar kendini dizginleyecekti.

tabii bundan düşündüğü an vazgeçti çünkü lalisa'nın etrafında karşı cins birini gördüğü an boğaya dönüşüyordu.

bilinmezlikle yıkandı ve küvetten çıktı. ardından kurulanıp üstünü giydi. lalisa'yı kontrol etmesi gerekiyordu.

hekimin odasına girdiğinde dudağını büzmüş uyuyan bir lalisa beklemiyordu jeongguk.

o kadar tatlı uyuyordu ki, bir an için onu doya doya öpmek istedi ama bunu yapamayacağı kafasına dank ettiğinde, büyük bir çöküş yaşamıştı.

ona asla dokunamayacaktı.

lalisa onu sevmiyordu.

kafasını eğip üzüleceği sırada ağzını şapırdatarak kafasını yastığa gömen lalisa ile kıkırdadı.

çok şirindi.

zarif elini avuçları içerisine aldı narince.
beyaz bir sargı bezi ile sarılı haldeydi.

kendi eline göre küçüktü ama birlikte çok güzel görünüyorlardı ona göre.

bir süre ince parmaklarını okşadı, ardından elini yavaşça bıraktı ve uzun sarı saçları geriye yatırdı rahatsız olmaması için.

dikkatlice üstüne eğildi ve alnına hafif bir öpücük kondurdu.

biraz öylece durdu, ipek saçlarının kokusunu soludu. vay be dedi içinden, gerçek huzur buymuş.

daha sonra istemeye istemeye doğruldu ve ayaklanıp odadan çıktı.

"daha iyi misin?" jennie iki gündür başında beklediği taehyung'un yastığını düzeltirken konuştu.

autumn rains ➳ liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin