sekiz; lanetli gün

1.1K 144 188
                                    

• taylor swift - don't blame me •

tanrısal bakış açısı;

lalisa ağlıyordu.

delta'nın dediklerine neden bu kadar kırılmıştı bilmiyordu ama ağlamasını da durduramıyordu.

o kadar çok ağlamıştı ki başı ağrıyordu, gözleri kan çanağına dönmüştü ve ayrıca yüzünün her yeri şişmişti.

suratı kıpkırmızıydı ve uyuyamıyordu.

yanlış anlaşılmıştı.

delta söylediği şeyleri yanlış anlamıştı ve onu dinlememişti bile.

"ben kötü bir şey s-söylemedim ki." kendi kendine fısıldayıp iyice küçüldü yatakta. resmen ona düşman olmuştu delta bir anda.

daha sonra doğruldu. çıplak ayakları soğuk yere değince irkilmişti.

ayağa kalkıp müştemilattan çıktı ve erkeklerin müştemilatına ilerledi.

işine başladığı zamandan beri eunwoo'yu görememişti ve şu an ona çok ihtiyacı olduğunu hissediyordu.

sessizce müştemilata girdi ve küçük adımlarla yürüyerek eunwoo'yu bulmaya çalıştı.

en sonda ki yatakta eunwoo'yu gördüğünde alt dudağı titredi, daha sonra parmağının ucuyla dürttü onu.

eunwoo mırıldanarak diğer tarafa dönüp uykusuna devam ettiğinde bunun için bile ağlayacak gibi hissediyordu.

ağlamaktan kısılmış ve çatlamış sesiyle "eunwoo, uyan." diye fısıldadı. eunwoo arkadaşının ağlamaklı çıkan sesini duyduğu gibi adeta yataktan fırladı.

"lalisa? ne oldu sana?" telaşla ayağa kalkıp elleriyle lalisa'nın yanaklarını kavradı ve başparmaklarıyla göz yaşlarını sildi.

"b-ben-" lalisa anlatmaya çalıştı ama lafı hıçkırmasıyla bölündü.

"tamam kendini zorlama. gel elini yüzünü yıkayalım ilk önce." dedi eunwoo ve lalisa'nın elini tutarak onu banyoya getirdi.

kendi elleriyle güzelce lalisa'nın yüzünü yıkadı ve onu dışarı çıkartıp banklardan birine oturttu.

"ne oldu anlat bakalım."

"delta beni kovdu." bunu demesiyle yeniden dudakları büzüldü ve gözleri doldu lalisa'nın.

eunwoo hemen gözlerini sildi. "şşhtt ağlama sakın."

"delta beni öptü. daha sonra benim sadece bir h-hizmetli olduğumu, onunla olmamın doğru olmayacağını ve boş ümitler olduğunu söylediğimde ise defol, bir daha gözüme gözükme dedi."

anlattıktan sonra yine ağlamaya başladığında eunwoo ne yapacağını bilmiyordu.

sadece lalisa'ya sarıldı ve onun saçlarını okşadı.

autumn rains ➳ liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin