"Yani bu tüpleri oraya Doktor Bristow mu yerleştirdi?"
"Öyle görünüyor," dedi Roxy gazete kupürünü hala incelerken. Demek eskiden Doktor ve babası ortaklardı. İkisi de Akademi'ye gitmemişti, Doktor böyle demişti. O halde ortak olarak kahramanlığa başlamışlardı. Ve sonra Bristow -ya da Black Medick- suça bulaştığı için araları bozulmuştu. Roxy hala doktorun böyle bir işe kalkıştığına inanamıyordu.
"Düşününce mantıklı geliyor, adam bir doktor. Targequidlerin süperler üzerine olan etkisini en iyi bilen kişilerden olmalı. Eski bir de süper suçlu olduğuna göre... Kahramanlara karşı Anti-Süper fanatiklerle iş yapıyor olması çok olası." diye belirtti Artemis çenesini kaşıyarak. Süper suçluların büyük çoğunluğu ve de Stahlgard'ın 1. Ve 2. Bölgelerine yerleştirenler kadar tehlikeli olanları büyük savaştan sonra hapise gönderilmişti. Süper kahramanlara karşı çıkabilecek Anti-Süper fanatiklerdi.
"Peki kimseye hissettirmeden nasıl yaptı hepsini?" dedi kollarını kavuşturmuş ve ciddi bir ifadeyle gazeteye öldürücü bakışlar atmayı sürdüren James. "İçeriden yardım almadan bunu yapması imkansız."
"Adam bir katil. Eminim birilerini tehdit etmekten çekinmemiştir."
Artemis eğildi, sesini alçaltarak "Profesörlerden biri olmasın?"
Fakat Stephen başını iki yana salladı, "Bekçi Harris'i gözlerimizle gördük. İkisi iş birliği yapıyor olmalı. Adamın gece boyu araziden ve güvenlik kameralarından sorumlu tek kişi olduğunu düşününce mantıklı." dedi huşu içerisinde. Sonra, "Ayrıca çok fena dikenler fırlatıyor." diye ekledi. Arabasının yeni bir lastiğe ihtiyacı olduğunu söylediğinde babası çıldırmıştı.
"Telefon konuşmasında perşembe günü patronunun geleceğini ve sevkiyatı tamamlayacaklarını söylüyordu. O halde perşembe gecesi mi harekete geçeceğiz?"
Roxy başını salladı, "Perşembe tek şansımız. Taklitçi'yi yakalayabileceğimiz yegane vakit olacak. Kim olduğunu öğrenir öğrenmez anneme mesaj atacağım."
Beşi de başını sallarken Roxy kesik bir nefes aldı, "O akşam Field-Run finali var!"
"Roxy maçın sırası mı?" dedi Elain ama Roxy elini salladı "Hayır, perşembe akşam yapmasının sebebi bu! Herkes maçtayken kuru kalabalığa karışanlar asla fark edilmeyecek. Pegasuslar ve Ejderlerin maçı var."
"Peki planımız ne?"
Roxy bakışlarını yere çevirdi. "Plan yok. Tuhaf olayların peşinden gittiğimde altından bu kadar büyük ve..." doğru kelimeyi aradı, " Şeytani... Bir şey çıkacağını düşünmemiştim. Hiçbirinizi buna sürükleyemem. Tek başıma gideceğim."
"Hayır. Böyle bir şeye izin vermeyeceğimizi biliyorsun. Seni tek başına gönderemeyiz."
"Bizi deli mi sandın, Steel? Bunca eğlenceyi bizsiz mi yaşayacaksın?"
"Söz konusu bile olamaz." diye noktayı koyan James oldu. Roxy mahçubiyet ve minnettarlık karışımı duygularla arkadaşlarına baktı. James, "Şimdi vakit kaybetmeyip plana geçelim." diyerek devam etti okul arazisinin bir krokisini çıkarak. Bunu nasıl edinmiş olduğunu tahmin bile edemiyordu.
"Rögar kapağının altının tek giriş olduğunu sanmıyorum. Ayrıca Rox ve Elain ile oraya düzenlediğimiz geziden beri o girişi kapatmış olma ihtimalleri çok yüksek." Dedi Stephen.
James okulun haritasını çıkarıp masaya serdi. "Dediğiniz kadar Targequid varsa, onları içeriye sokmak ve çıkarmak için kamyonlara ihtiyaç var demektir. Bu da okula açılan tünellerin birinin depoya girişi olduğunu gösterir." dedi yüzüklü parmağını tünellerin üzerine koyarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahraman Olmak İçin Bir Sebep
Science FictionRoxy'nin derdi büyük. Süper kahraman çocuklarının gittiği okula gidiyor ama süper güçleri yok. Şayet güçleri sene sonuna kadar ortaya çıkmazsa okuldan atılacak. Yine de oturup beklemektense zorbalarla mücadele etmeye ve başını dik tutmaya kararlı. F...