"Beni gülüşünle yarıştırma , kaybetmeyi seven biri değilim."
KEYİFLİ OKUMALAR ✨
Erez'in odaya yüksek sesiyle girip bir şeyler söylendiğini duymamak elde değildi.
Er- Ne bitmez merdivenmiş arkadaş , çık çık bitmiyor.
As- Geldin mi ?
Er- Gelmek mi ? Yok be ne gelmesi daha yoldayım , kızım karşındayım ya işte !
As- Onun farkındayım.
Er- Farkında olduğun için mi sordun ?
As- Üff tamam ya uzatma , neye söyleniyorsun yine ?
Er- Merdivenlere. Sanarsın öbür tarafa gidiyorum , bitmek bilmiyor ard arda eklemişler 17 basamak.
Gerçekten öbür tarafa gitseydin bari zebanilere yem olurdun ne güzel.
Tövbe tövbe tövbe.
As- Üşenmeden bir de saydın mı ?
Er- Evet ama son katın ki 19 basamaktı hani o kadar işlerini gücünü bırakıp yapmışlar söylemesem olmazdı .
As- Asansöre binseydin sende .
Er- Asansör ? Öyle bir şey vardı değil mi, kızım daha önce neden söylemiyorsun da 10 dk dır şu basamaklarda eziyet çekiyorum .
Hay Allah'ım !
As- O kadarını akıl edebileceğini düşünmüştüm de yanılmışım ahhaha.
Er- Çok komik !
As- Aman be şakaya da gelmiyorsun hem nerde benim çikolatam ?
Er- Çikolata?
As- Evet ?
Er- Ha ben mi ?
As- Erezzz yapma Allah'ın aşkına ver hadi çikolata mı !
Er- İyi al bakalım.
Erez çikolatayı bana uzattığında sanki uzun zamandır hiç yememişim gibi yemeye başlamıştım . Tam da istediğim gibiydi , karam.
Er- Bu kadar çok mu seviyorsun?
As- Neyi ..
Er- Çikolatayı.
As- Evet ama her çikolatayı değil sadece karamı severim , vazgeçilmezim o benim.
Er- Yeyişinden belli .
Çok mu kötü yiyordum da bu kadar belliydi..
As- Sen de yer misin?
Er- Yok sevmiyorum ben .
Gören de sevse verecektim sanar ama demiştim bu dünyada sevdiği bir şey mi var sanki !
As- İyi , teşekkür ederim çikolata için .
Er- Ne demek.
(15.22)
Erez yanımda duran kanepeye uzanmış telefonla uğraşırken ben sadece havanın kararmasını izliyordum.
...(20.37)
Tam 7 saattir boş boş oturup duruyorum ; gökyüzü kapkaranlık , gökte tek bir yıldız bile yok .
...As- Offf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA
Romance"Unutma; herkes bir şansı hak eder, önemli olan ikinci şanstır." 🖤 (...) 🖤 Aşk'ı sevmekten çok yaşamak isterdim , sen hayatıma girmeseydin..🔥 Hayatıma eşlik etmek isteyen kişiyi sevebilirdim , i...