"Baktım gülüşünden güzel şiir olur , sevdim gitti.."
KEYİFLİ OKUMALAR 🖤
Er - Uyan artık güzelim , sabah oldu .
As - Olsun , uykum var benim izin ver uyuyayım.
Er - Uyu tabi uyu da yatağımda değil.
Yatağım mıı ?
Gıcık şeyin sesiyle gözlerimi açtığımda kurumda olmadığımızı fark ettim .As - A , -ama neresi burası , neredeyim ben ?
Er - Şükür uyanabildin .
As - Nerdeyim ben dedim?
Er - O da sorumu , benim evde tabii ki .
As - Senin ev mi ?
Er - Aynen .
Gerçi , gözümü çevirdiğim her yerde kendi gibi gıcık fotoğraflarından belliydi evi olduğu..
As - İyi de benim burda ne işim var , Asra da değil miydik biz ?
Er - Dün akşam olanları unuttun galiba?
Dün akşam mı ? Ne olmuştu ki ..
As - Hatırlamıyorum.
Er - Nasıl ya ? Birlikte yattığımızı , kollarımın arasında olmak için can attığını hatırlamıyor musun , hatta beni öpm-
As - Neee , neyden bahsediyorsun sen ! Ne yatması ne öpmesi .. Ben asla böyle bişey yapmam , yapmış olamam.
Er - Yaptın ama .
Hayır hayır bu duyduklarım gerçek olamazdı ama şuan burda olmam ?
As - Yapmadım.
Er - Yaptığın şeyi kabul etmekten hoşlanmıyorsun galiba , yalnız gerçekleri değiştiremezsin .
As - Ne gerçeğinden bahsediyorsun ?
Er - Ahhahaha ayy dur daha fazla devam edemicem .
As - Ne oldu şimdi neden güldün birden neye devam edemicen ?
Er - Şaka yapıyodum ama nasıl da yedin yaa , kabul et şaka bile olsa senin de hoşuna gitti .
Oh şükür yüreğime iniyordu resmen .
Şaka imiş ki zaten böyle bir şey yapmayacağımı biliyordum.As - Hoşuma mı ? Hadi be ordan aksine oturup saatlerce ağlardım.
Er - Mutluluktan mı ? ahhahaha.
As - Tabi tabi , hem sen kessene artık şu iğrenç sırıtmanı ya . Üstelik şaka olduğunu anlamıştım .
Er - Anlamış mıydın ? bir ton soru sorarak kafamı şişirdin .
Kafa şişirmek mi ? Oh iyi olmuş , patlatmadığıma dua et .
As - Neyse ne ya , hem adam akıllı açıkla artık ne işim var benim burda ?
Er - Dün akşam kötü olunca seni eve bırakmak istemedim , üstündeki kısa elbise ile ailenin karşına çıksak neler düşünürlerdi kim bilir . Ee mağlup Asrada da yatamicağımıza göre son çare olarak seni benim eve getirdim.
As - Ha iyi halt yemişsin , annem şimdi ne kadar merak etmiştir biliyor musun sen !
Er - O kadarını akıl ettik heralde.
As - Nasıl ?
Er - Annen dün akşam aradı üstelik ben ile kalacağını bildirmemişsin , kadın telaştan en az altı kez aramıştı seni.
Yedinci kez arayışın da açtım bende telefonu.As - Naptın naptın ?
Er - Açtım.
As - Ya mal mısın sen neden açıyorsun telefonumu , özel diye bir şey var hiç duymadın mı?
Er - Yoo duydum ama kadıncağız merak edince dayanamayıp açtım , eh iyi kalpli biri olunca durum farklı oluyor.
As - Belli belli altı kez arayışında açmayıp da yedinci kez açmış olmandan anlaşılıyor ne kadar iyi kalpli olduğun!
Er - Haydaa açıyoz kabahat açmıyoruz kabahat ne bu şimdi ?
As - Suç senin ne açsaydın ne de kapatsaydın .
Er - O nasıl oluyor ?
As - Nerden bileyim o kadarını da sen akıl et .
Er - Akıl mı bıraktın ..
As - Önceden var da benim mi haberim yoktu ?
Er - Olabilir ahhaha .
As - Neyse uzatmayalım , annem ne dedi daha doğrusu sen ne dedin ?
Er - Ha ne diyeyim ya halimi hatrımı sordu cevap verdim ahhahaha
As - Ereezzzzz , bırak dalganı bir kenara anlat diyorum meraktan çatlayacam şuracıkta.
Er - İnşallah inşallah.
As - Anlatacak mısın !
Er - Tamam be hiç şakaya da gelmiyorsun. Yanımda olduğunu yarınki defile için çalışmamız gerektiğini ve sabaha kadar kurumda olacağımızı söyledim.
Defile mi ? Ah ben onu tamamen unutmuştum.
As - İyi bari , hiç olmazsa bu sefer adam akıllı konuşmuşsun . Ha defile demişken geri dönüş yapma şansım hiç mi yok ?
Er - Sanmam, babam ciddi biridir sözünden asla dönmez , dönülmesinden de hoşlanmaz.
Of hayır yha , napacaktım ben şimdi sadece bir gün geçti sözleşme üstünden geriye kaldı koskoca 364 gün .
Babasıyla konuşması için
Erez ' den tekrar rica mı etsem ?...
Bu bölüm sohbet dolu bir bölümdür , eh biraz da gülelim değil mi :)
Umarım hikâyeyi sevmeye başlamışsınızdır 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA
Romance"Unutma; herkes bir şansı hak eder, önemli olan ikinci şanstır." 🖤 (...) 🖤 Aşk'ı sevmekten çok yaşamak isterdim , sen hayatıma girmeseydin..🔥 Hayatıma eşlik etmek isteyen kişiyi sevebilirdim , i...