"Sen bu çirkin dünyanın pencere önü çiçeğisin.."
İYİ OKUMALAR ✨
Gözlerim kapalı idi , ben uyanık..
Sesler vardı etrafımda kime ait olduğuna anlam veremedigim .Hatırladığım kadarıyla bir seçim yapmam gerekiyordu annem ve Erez arasında , ancak şuan evde bile değildim..
Gözlerimi açmak için ne kadar gayret etsem de bir türlü başaramıyordum.
Ne kolumu ne de bütün bedenimi kıpırdatabiliyordum .
Er- Doktor hanım durumu nasıl iyi mi ?
- Hastamızın durumu gayet iyi sadece 1 ay öncesine kadar geçirdiği kazadan dolayı oluşan hasarlara vücüdü tam anlamıyla direnç gösterememekte. İlaçlarını aksatması durumunda bu tarz sağlık durumu yaşanabilir.
Er- Anlıyorum..
- Endişelenmeyin birazdan uyanacaktır . Şimdilik diğer hastalara bakmak üzere gidiyorum ama daha sonra kontröle geleceğim.
Er- Peki doktor hanım.
dediğinde, sesin Erez ve doktora ait olduğunu anladım. Görünüşe bakılacak olursak da hastane de idim.
Erez'i görmek için bir an önce gözlerimi açmak istiyordum.
Son kez olarak biraz daha gayret ettiğim sırada yavaş yavaş göz kapaklarım
açılıvermişti.Başta gözüme bulanık gelen görüntü , gittikçe netleşiyordu.
Ve sonunda Erez'i arkası dönük şekilde pencereden dışarı bakar iken gördüm.
As- Erez ..
Duymuyordu beni , dalmıştı kendince. Düşünceli gibiydi ..
Tekrar "Erez.." diye seslendiğim de önüne dönüp yanıma geldi ve elini alnıma katıp okşamaya başladı.
Er- Güzelim ? İyi misin ..
As- İyiyim ben , ne oldu bana ?
Er- İlaçlarını yemediğin için halsiz düşüp bayıldın güzelim ama şuan hastanedeyiz ve sağlığın gayet iyi , her şey yolunda anlayacağın.
As- Annem peki , o da iyi mi ? Hem nasıl buraya geldik. Neden karşı çıkmadı?
Er- Çıktı , hatta tutturdu da eve ambulans çağırırım kızımı yine de seninle göndermem diye .
As- Ee ama burdayız ?
Er- Burdayız evet çünkü olmamız gereken yer burası. Annen izin verse de vermese de .
As- Kızmadı mı sana ?
Er- Kızdı , bağırdı , çağırdı. Zaten sabahtandır yaptığı o değil mi ? Oturup bizi dinlediği mi var .
As- Haklısın. Ben annem adına senden özür dilerim. Benim yüzümden o kadar azar işittin. Üzgünüm..
Er- Özürü falan bırak Asya , benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı. Hem beni az çok tanıdıysan seni orada bırakmayacağımı biliyor olmalıydın.
As- Şeyy , ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Annem'in son söyledikleri bir türlü aklımdan çıkmıyor. Şimdi evime ne yüzle nasıl döneceğim ben ?
Er- Merak etme , rahat bir şekilde döneceksin. Annene her şeyi en başından anlattım. Yanlış anladığını falan işte..
Doğru olan her şeyi eksiksiz bir şekilde söyledim . Sana kızdığını ve odaya kapattığı için çok üzgün ve şuan burda. Kapının önünde seni görmek için bekliyor. İlk önce benim geçip seninle konuşmamı istedi daha sonra da sen istersen annene haber edeceğim ve yanına gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA
Romance"Unutma; herkes bir şansı hak eder, önemli olan ikinci şanstır." 🖤 (...) 🖤 Aşk'ı sevmekten çok yaşamak isterdim , sen hayatıma girmeseydin..🔥 Hayatıma eşlik etmek isteyen kişiyi sevebilirdim , i...