ASRA-22

38 20 13
                                    

"Aya mı gülümsedin ne , bu ne güzel gece."

İYİ OKUMALAR 🌚

Günün başında tartışmış , daha sonra tavanı kırıp bilinçli olarak da yağmur altında ıslanırken üşüttüğümüz yetmiyormuş gibi bir de fare istilasına uğramış olmamıza ne demeli ?

Er- O son söylediğin neydi öyle..

As- Hangisi, Mero falan dediğim mi ?

Er- Aynen.

As- Mero'nun "Olabilir" şarkısının sözleri idi bir teşekkür de mi etmeyeyim ..

Er- Et tabi et , bi Mero 'muz eksikti.

As- Ettim zaten , o değilde gökyüzü efsane bugün . Yıldızlara baksana ne kadar çok ve bir o kadar da güzel.

Er- Evet fark ettim , istersen yatağı yapalım sonra da yıldızları seyrederiz ha ne dersin ?

As- Olurr , nerde yataklar ?

Er- Köşedeki dolapta , sen bekle getiriyorum ben .

As- Tamam, nasıl istersen.

Gıcık şey yanımdan ayrıldığı an da derin bir nefes aldım , mutluydum ve bir o kadar da huzurlu.

Tam 7 yıl oldu İstanbul'a taşınalı ancak her zaman baktığım gökyüzü hiç bu kadar güzel gözükmemişti gözlerime.

Ah dokunmadan da sevdiğim , dokunmak için can attığım yıldızlar ; neden bu kadar uzak kalırsınız benden ..

Er- Getirdim, nereye indireyim ?

As- Bir tane tek mi yatak getirdin ?

Er- Evet , terasa bir tane tek bırakmıştım kendim için o da bu .

As- Ee ben nerde yatacam ?

Er- Yanımdaa..

As- Olmaz , seninle aynı yatakta uyumam ben .

Er- Sen bilirsin çok istiyosan in aşağı farelerden rica et de sana bir yatak versinler.

As- Ya Erez dalga geçmesene .

Er- Napayım güzelim sen karar ver . Benim yanım mı farelerin yanı mı?

Dediğinde mırıldanarak " Senin yanın " deyiverdim.

Er- Buraya seriyorum o zaman.

As- Olur , ser.

Erez yatağa uzanmış ben ise hâlâ ayakta nasıl yanında uyuyabileceğimi düşünüyorum ..

Er- Gelmiyor musun ?

As- Az yana kaysana..

Er- Off amma da abarttın ya , al kaydım oldu mu .

As- Oldu sağol!

Dediğimde yanına uzanıverdim , eh işte bi yirmi santim mesafe vardı aramızda , gerçi rahatsız da olmuyordum yanımda oluşundan , aynı yatakta ve aynı gökyüzünün altında ..

Er- ( Öhö öhö , öhö öhö)

As- İyi misin sen ?

Er- İyiyim ( öhö öhö ) yağmur tekrar yağar mı dersin ? ( Öhö )

As- Havanın soğukluğuna bakılacak olursa yağabilir , ancak gökyüzünde yıldız çok bu da yağmayacağını gösterir.

Er- Bak sen şuna ( öhö öhö) yıldızlara bakarak ( öhö) hava durumu raporunu çıkaracak neredeyse ( öhö öhö)..

ASRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin