"Her kalp kendi mucizesini bekler."
İYİ OKUMALAR 💜
Kapıda duran Erez miydi , yoksa ben onu düşünmekten hayal mi görüyordum ?
Er- Aden evde mi ?
As- Evde , ne oldu ?
Er- Çekil önümden.
Ad- Oo Erez hoşgeldin kardeşim ..
Er- Hoşbuldum Aden , rahatsız etmek istemezdim kusura bakma
Ad- Yok be dostum ne rahatsızlığı buyur otur ..
Er- Şeyy ben sorun olmayacaksa eğer bir şey demek istiyorum..
Ad- Dinliyorum ?
Er- Bildiğin üzere benim evde tadilat var artık işçiler gelmişken bütün evi baştan sona tüm eksiklerini tamamlamasını istedim , ee mağlum artık o an ki durumla da nerde kalacağımı hesaba katmadım . İznin varsa eğer bu gece ben de burda kalmak istiyorum..
Ad- İzin istemene gerek yok kardeşim, ne zaman istersen kalabilirsin .Yalnız bir sorun var ..
Er- Nedir ? yani yapabileceğim bir şey ise halledeyim ?
Ad- Hani nasıl diyeyim , sen de biliyorsun evime taşınalı yalnızca 2 hafta oldu ve daha adamakıllı hiçbir şey düzenlemedim yani şu an benim oda dışında diğer odalar temizlenmemiş. Ben Asya'ya odama geçmesini söylemiştim eğer senin için ve tabi Asya için de sorun olmayacaksa aynı odada yatabilirsiniz ..
Ne ne ne !
Er- Benim evde de aynı odada kalıyorduk o yüzden sorun olmaz merak etme.
Aynı oda da kalmak mı , Ben ve Erez ?
Yok canım daha neler...Ad- İyi o hâlde, sizi daha fazla tutmayayım ben hem Asya'nın da uykusu gelmişti. İyi geceler dilerim ikinize de..
"İyi Geceler."
...
(21.30)As- Ne yani biz şimdi birlikte bu odada mı yatacağız?
Er- Evet.
As- Ne demek evet ?
Er- Basbaya evet.
As- Ya sen ! Gitsene evine ben burda kalırım..
Er- Evde tadilat var Asyacım unuttun mu!
As- Tadilat falan yok .
Er- Bir saat öncesine kadar öyle demiyordun.
As- Sen neden buraya geldiğimi biliyorsun, evde tadilat falan olmadığını da .. Şimdi söyle neden geldin?
Er- İlaçlarını getirdim evde unutmuştun.
Vaktinde içmez isen faydası olmaz bunu bilmen gerek .Hiii ilaçlar!
As- Şeyy ben .. Neyse tamam... Teşekkür ederim.
Er-Teşekkür falan etme .
As- Anlamadım , neden?
Er- Küstah , yalancı , sahtekar birine neden teşekkür etme gereksini mi duyuyorsun..
Ne diyebilirdim inanın bilmiyorum bir anlık sinirle ona küstah ,yalancı, sahtekar demiştim belki de söylediği cümleler beni bunu itmişti ama asla öyle biri değil ne küstah ne yalancı ne de sahtekar. Erez'i tam anlamıyla tanıyamazsam da , söylediklerim kadar olmadığını biliyordum. Muhtemelen bu sözlerime alınmıştı ki yerinde kim olsa alınırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA
Romance"Unutma; herkes bir şansı hak eder, önemli olan ikinci şanstır." 🖤 (...) 🖤 Aşk'ı sevmekten çok yaşamak isterdim , sen hayatıma girmeseydin..🔥 Hayatıma eşlik etmek isteyen kişiyi sevebilirdim , i...