ASRA-18

29 18 4
                                    

"Duygular albayım , bazı ifadelere sığmıyor."

KEYİFLİ OKUMALAR 🖤

Ben ne demiştim öyle resmen sadece adını bildiğim birinin evinde kalma ricasın da bulundum.

Er- Asya saçmalama istersen tadilat falan olmadığını biliyorsun.

As- Az önce mutfakta öyle demiyordun.

Er- Mutfakta ne dediğimi İkimizde gayet iyi biliyoruz lafı uzatmadan kessen iyi olur.

Ad- Erez , Asya'ya çok yüklenmesin mi . Tadilat varsa bende kalabilir sorun yok.

Er- Tadilat falan yok, olsa da kalacak oda çok.

Ad- Asya öyle demiyor ama ?

Er- Asya'nın ne dediği seni ilgilendirmiyor.

Erez söylediklerime fazlasıyla sinirlenmişti , ki sonuna kadar da haklıydı bir an sinirle de olsa bile az önce yanlış bir cümle kurduğumun farkına varmıştım ancak artık çok geçti. Aden'den onda kalabilmem için ricada bulundum. Her şey bir yana mutfakta ima ettiği şeyler aklıma geldikçe Aden'e karşı gaza gelmemek için kendimi zor tutuyordum , nasıl olurda öyle bir şey düşünürdü yaşadığım onca şeyi bilmesine rağmen.

Aklım almıyor...

As- Aden kalabilirim değil mi ?

Ad- Tabi ki de , ben yemeğimi yedim istersen çıkabiliriz.

As- Olur , birkaç kıyafetim burdaydı alıp geleyim.

Ad- Nasıl istersen.

Aden'e tebessüm ettiğim gibi yüzümü Erez'e çevirdiğim de her seferinde dile getirmiş olduğum bakmaya doyamadığım gözleri , öyle öfke dolu bir hal almıştı ki artık görmek bile istemiyordum.

Üst kata doğru çıktığım sırada arkamdan birinin geldiğini adım seslerinden anlayabiliyordum ve bir an da kolumu ani çekişi ile birlikte göğsüne değdiğim de Erez ile göz göze geldim.

As- Napıyosun be bıraksana kolumu!

Er- Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun, az önce aşağıda neler saçmaladığının farkında mısın ! bir ay olmadı birlikte kaza yapalı sırf buraya gelmen için annene bahaneler uydurup iyileşmeni bekliyorken sen bir anda partnerim dediğim kişinin evinde kalma teklifinde bulunuyorsun.
Kızım bana bak aklından ne geçiyor ne yapmaya çalışıyorsun inan bilmiyorum. Senin hayatın , senin kararların ancak burada da hangi amaçla olduğunun farkına var artık . Senin bu yaptığına ne denir biliyor musun ? düpedüz karaktersizlik.

As- Karaktersizlik mi ? Peki sen , senin bu yaptığına ne denir biliyor musun? basbaya Sahtekarlık. Şu an istersen kız bağır çağır umurumda bile değil.
Ben hangi amaçla burda olduğumun gayet farkındayım Erez Altay. Sen de benim neden burada olduğumun farkına varsan iyi olur ya da varma istersen ne halt yiyorsan ye bu saatten sonra burada değilim . Ayrıca merak etme anneme gereken durumu da ben açıklarım.

Er- Asya! Kendine gel artık ya kendine ge-

Ad- Asya hazır mısın ?

As- Hazırım Aden geliyorum..

Er- Geliyorum? Wayy be demek gidiyorsun , bu kadar yani değil mi birkaç cümle söylenip gece yarısı bir başına tanımadığın birinin evine gideceksin ?

As- Bir başıma değilim Aden var.

Er- Aden var ? bu kadar samimisiniz demek ki .

As- Aynen öyle.

Er- İyi şimdi defol çık git evimden .. Aaa pardon çıkın demeliydim değil mi !

As- Ne dersen de burda bir yalancı olmakla kalmayan kendi kendine kurguya kapılan sahtekar , küstah biriyle kalmaktan iyidir.

Er- Yalancı .. Sahtekar.. Küstah ..Ben buyum öyle mi !

As- Tam üstüne bastın.

Er- Asya , çık git tamam mı git. Defolun gidin ! Ama sakın ha döneyim deme sakın.

As- Burda sadece gidecek var Erez Altay. Dönecek yok.

Ad- Asya ?

As- Geldimm Aden , hadi çıkalım..

Ad- Erez ?

As- İşçileri bekleyecek gidelim biz.

Ad- İyi tamam.

...
Aden yanımda arabayı kullanıyordu ben ise ona her baktığımda Erez'i görüyordum oysa ki evden ona karşı bütün öfkemle çıkmış ve asla geri dönmeyecektim.

...
Aden ile birlikte geçirdiğim yarım saat yolculuktan sonra nihayet ki evine gelebilmiştik . Ancak benim aklım hâlâ Erez de idi. Bir yandan fazla mı üstüne gittim diye düşünüyor bir yandan da söyledikleri aklıma geliyor sadece susuyordum.

Acaba şu an ne yapıyordu ; rahat bir şekilde uyuyor muydu , yoksa benim onu düşündüğüm gibi o da benimi düşünüyordu?

Muhtemelen uyuyordur..

Ad- Asya , üst katta odam var sen orda yat istersen.

As- Ha yok sorun değil burda da yatarım ben , kusura bakma Aden sana da rahatsızlık verdim .

Ad- Aaa Asya duymamış olayım lütfen, seni evimde ağırlamak benim için zevktir..

As- Teşekkür ederim.

Ad- Bir şeyler atıştıralım mı ,hem o sırada defile için seçeceğim kıyafeti de göstereyim ne dersin?

As- Nasıl istiyorsan..

Aden iyi birine benziyordu ama nedense aklımdan Erez'in söyledikleri de çıkmıyordu .

" Tanımadığın bir kişinin evinde gece vakti bir başına mı kalacaksın." demişti..

Hastanede iken onun evinde kalmayı red edip dışardan görülse yanlış anlaşılacağını dile getirirken şimdi bizzat hiç tanımadığım , annemin bile haberi olmadığı birinin evindeydim..

Aden ne kadar iyi birine benzese de ona güvenebilir miydim ?

Bilmiyorum...

Ad- İşte mısırlar ve içecekler geldiii , bak Asya sana seçtiğim kıyafet bu telefonda kötü gözüküyor farkındayım ama sipariş ettiğimizde üzerine giyince daha güzel duracağına eminim..

As- Ama bu kıyafet kısa ?

Ad- Tamam işte senin gibi birine de bu yakışır.

As- Yok hayır ben bunu giyemem.

Ad- Kıyafet seçimi bendeydi ama öyle anlaşmıştık..

As- Biliyorum ama bu olmaz Aden , kısa giyinmeyi sevmiyorum hiçbir zaman da giymedim.

Erez için giymiş olduğumu saymazsak..

Ad- Hmm peki zorlama yok nasıl istersen.

As- Teşekkür ederim ..

Ad- Rica ederim, ee yemeyecek misin bir şeyler?

As- Erez deyken yemiştim yorgunum ben gidip yatmak istiyorum ..

Ad- Peki. Ha şeyy odam üst kata çıkınca direk karşında gördüğün kapı olacaktır.

As- Oldu , iyi geceler.

Ad- İyi geceler.

Tam üst kata doğru çıkacakken zilin çalışını duyunca Aden'e ;
" Sen dur ben açayım. " deyip, kapıya doğru yöneldim .

Ama , ama bu ..

As- Erez ?

...

SEVİLİYORSUNUZ :)


ASRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin