"Senin uçurum gibi gözlerin vardı, benimse intihara meyilli sevmelerim.."
KEYİFLİ OKUMALAR 💜
Özledim..
Özledim demişti bana , ne kadar kırgın olsa da .
Sıkı sıkı sarılışından belliydi korktuğu.
Korkutmuştum onu evet , yanımda olması içindi oysa herşey.
Kabul dayanamıyordum yokluğuna, kafamda sorular , kalbimde çelişki
olsa da.
Düşünüyorum da kendi kendime,
çok bu abartıyorum " Sevgi " denen şeyi ?
Sonra da diyorum ki , abartınca bile güzel geliyor neden abartılmasın ki ?Er- Hâla inanamıyorum sana Asya , biliyorsun di mi ?
As- Neden ?
Er- Bunu gerçekten soruyor musun ? Az önce attığın mesajın bana neler yaptırdığını fark etmişsindir umarım.
As- Erez, hem gerçekten özledim seni hem de söylediklerim için kendimi affettirmek istedim. İnan bana korkacağını bildiğim takdirde bunu yaptım ama amacım korkutmak değil seni yanımda görmekti.
Er- Gel desen gelirdim Asya, korkutmana gerek yoktu.
As- Söylediğim onca şeye rağmen gelir miydin bilmiyorum.
Er- Offf offf .
As- Ne ?
Er- Diyorum ki! yanında olmamı istiyorsun , beni delicesine seviyorsun ama bir türlü kabullenemiyorsun.
Doğru, seviyorum ve istiyorum. O da seviyor bunu biliyorum ancak dediği gibi kabullenemiyorum.
As- Kabullenmek demesek ona ?
Er- Ne diyelim Asya sen söyle !
As- Korkmak, korkmak diyelim Erez.
Er- Asyam..
Asya değil Asyam diyosun bana .
Bir harfin nasıl da beni benden alıyor bir bilsen.As- Efendim..
Er- Senden bunca zaman tek bir şey dahi istemedim biliyorsun. Ve şuan senden tek bir isteğim var. Bırak şu korkunu bir kenara , gel birlikte üstesinden gelelim onca engelin ?
As- O engelleri gerçekten aşabilecek miyiz ki ?
Er- Sen bana güven gerisini de boşver be güzelim.
dediğinde, en mantıklı olanının bu olduğuna çoktan karar vermiştim. Ya kabul etmeyip korkularımdan kaça kaça ikimize de acı verecektim ya da onunla birlikte bu yolda tüm duygularımla yüzleşerek devam edecektim. Ki
onun canını yakmaktansa tüm bunları göze almayı tercih ederim.As- Geçtim tüm korkuları bütün hislerimi sana bırakıyorum sevgilim, kırsak da birbirimizi üzsek de , biz hep bir olalım olur mu ?
Er- İşte bu ya benim sevgilim bu. İnan bana her şey yoluna girecek her şey.
diyerek yanağıma küçük bir buse kondurdu , sonrasını soracak olursanız kayıtsız kalamadım derim.
Benim de öpücük konduruşum sıkıntı olmamalı sonuçta değil mi ? Neticede
o benim sevgilim.As- Seni se-
Er- Hop hop hop dursana güzelim napıyosun !
As- Hiç , hiçbir şey .Ben sadece seni sev-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA
Romance"Unutma; herkes bir şansı hak eder, önemli olan ikinci şanstır." 🖤 (...) 🖤 Aşk'ı sevmekten çok yaşamak isterdim , sen hayatıma girmeseydin..🔥 Hayatıma eşlik etmek isteyen kişiyi sevebilirdim , i...