"Hayat kısa ama yanında iken geçen dakikalar kadar değil.."
KEYİFLİ OKUMALAR 🖤
Er- Naptın kızım böyle ?
As- Napmışım ?
Er- Kırmızı ruj sürmek nedir yaa , al şu peçeteyi.
As- Ver sileyim Erezcim diyeceğimi mi sanıyorsun sen ya , hem ne varmış rujumda?
Er- Fazlalığı var daha ne olsun.
As- Bence gayet iyi duruyor.
Er- Asya güzelim sil şunu sinir etme adamı.
As- Silmiyorum.
Er- Bak sonu kötü olur , al dedim şu peçeteyi ve çıkar şu lanet olası ruju .
As- Almıyorum da çıkarmıyorum da napabilirsin ki ?
Er- İyi , sen almazsan o dudaklardan ruju nasıl çıkaracağımı gayet iyi bilirim.
As- Nasıl çıkartacakmışsın ahahah
Er- Birazdan görürsün şimdi bin arabaya.
Birazdan görürmüşsün ..
As- Peki , tamam.
Ruju çıkartacak mışım, Allah'ım ya ahhah . Yalnız bir şeyi itiraf etmem gerekiyor ki gerçekten arabayı oldukça güzel kullanıyordu ; kendinden emin tavrı , düşmemek için zor durduğum kahve gözleri , dolgun pembemsi
dudakl-Ahhh ! Yavaş olsana be öldürmek mi istiyorsun .
Erez arabayı ani frenle durdurduğu anda etrafımızın sadece ağaçlardan ibaret olduğunu fark etmemle biraz tedirgin olmadım değil.
Er- Şimdi sonkez soruyorum şu ruju silecek misin silmeyecek misin ?
As- Neresi burası , getire getire buraya mı getirecektin beni ?
Er- Asyaa ! Sorumu duymamazlıktan gelme , cevap istiyorum ?
As- Silmiycem ya zorla mı .
Erez ensemden tutarak kendini yaklaştırdığı sırada , burun buruna olmamızla sadece gözlerine bakıp yutkunabilmiştim.
Er- Deli ediyorsun beni farkındasın değil mi ?
As- Erez..
Er- Dinliyorum ?
As- Tamam sileceğim , artık çekilir misin.
Er- Merak etme bir şey yapmayacağım , yapmam da .
As- Çekil o halde .
Er- Peki çekilelim bakalım , hadi buyur bekliyorum.
As- Neyi ?
Er- Asyaa!
As- Tamam tamam siliyorum.
Tam 2 gündür tanıdığım birini sinir etmek neden bu kadar hoşuma gidiyordu hiç bilmiyorum.
Gıcık şeyi sinir etmek kadar güzel bir şey yok bu dünyada diyebilirim.As- All sildim oldu mu !
Er- Şurda biraz kalmış gibi ..
As- Erezzz!
Er- Olmuş olmuş ahhah , ha yalnız bir daha benimle ol veya olma o ruju sürdüğünü görmek istemiyorum.
As- Sen yokken sürsem nasıl engel olabilirsin ki ahahahha
Er- Emin ol geri kalan hayatını ASRA da benimle birlikte geçirirsin , o zaman engel olabiliyor muyum tekrar düşün derim.
As- Off tamam hem buraya mı gelecektik biz , her yer ağaç orman gibi üstelik hiç kimse de yok.
Er- İlerlicez , tak kemerini .
As- Arabayı hızlı kullanmicaksın değil mi ?
Er- Neden bir sorun mu var ?
As- Korkum var yani korkuyorum işte ya .
Er- Ben varım , korkmaya ne gerek var?
As- Sen varsın işte asıl şimdi korkmam lazım az önce gencecik yaşta öbür tarafa biletimizi aldığın yetmiyormuş gibi şimdi de uçuşa mı geçeceksin!
Er- Offf Asya amma da abarttın ha alt tarafı biraz hız hem iyi şoförümdür sakin ol tak kemeri ve yaslan arkaya.
As- Taktım ama lütfen biraz yavaş sür .
Er- Bakarız..
Gıcık şeyin söylediklerimi umursadığı yok gibiydi tüm gücüyle gaza yüklenmiş arabayı hızlı bir şekilde sürüyordu tabii korkumun kat kat artmasıyla kötü hale gelmiştim ..
As- Erez yavaşla artık bak bir şey olacak.
Er- Sakin ol be güzelim ..
As- Erez lütfen dur lütfen bak fazla hızlı kullanıyorsun .
Er- Her zamanki halim bu bişeycik olmaz alış derim.
As- Erez lütfen dedim bak ne istiyorsan yapacağım , çek ayağını şu gazdan.
Erez bana bakıp tebessüm ettiği sırada direksiyon kontrolünü kaybettiğini fark edince durması için napsam da her şey için artık çok geçti..
Hayırrrrr!
Er- Asya , Asya aç gözlerini nolur .
- Güzelim burdayım ben nolur uyan artık.
-Kahretsin !
- Asya yapma bunu beni bırakıp gidemezsin kalk artık kalkkk.
- Kimse yok mu , yardım edin n'olur duyun sesimi !
- Aç gözlerini kurban olduğum aç .
...
YİNE GEÇ BİR BÖLÜMLE
VE BİRAZ DA EREZ'E OLAN KIZGINLIĞIMLA GELDİM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRA
Romance"Unutma; herkes bir şansı hak eder, önemli olan ikinci şanstır." 🖤 (...) 🖤 Aşk'ı sevmekten çok yaşamak isterdim , sen hayatıma girmeseydin..🔥 Hayatıma eşlik etmek isteyen kişiyi sevebilirdim , i...