ASRA-13

33 19 2
                                    

"Ve öyle biri çıkar ki karşına , paramparça olan kalbini bütün hale getirir.."

KEYİFLİ OKUMALAR ✨
(EREZ'İN ANLATIMIYLA DEVAM..)

Şaşkınlığım geçmiş sayılmazdı bir yandan hızla çarpan kalbim bir yandan da ela gözleri ile göz göze geldiğim Asya'm ..

Er- Uyandın mı sen yoksa rüyada mıyım !

As- Ordan bakınca uyuyor gibi mi gözüküyorum hem rüyada olan benim özür dilediğine göre?

Er- İyi misin peki ?

As- İyiyim merak etme .

Er- Çok korkuttun , korktum.

As- Gaza yüklenirken yavaş ol dediğimde ben de çok korkmuştum.

Er- Biliyorum , keşke yavaş ol dediğin de durabilseydim.

As- Hepsi geçti Erez unutalım artık , sen iyi misin onu söyle ?

Er- Senin yanında iken evet .

Resmen ilanı aşk eder gibi konuşuyorum ama aşık falan değilim , olmayacağım da ..

As- Wayy benim yanımda iken ha ?

Er- Aynen.

As- Hmm iyi

-Oo bakıyorum da hastamız uyanmış.

Doktor içeriye girdiğinde ayağa kalkıp yüzümü Asya'ya çevirdim ve bir şeyler söylediğini fark edince susup sadece onu dinledim.

As- Uyanmamak elde mi doktor hanım, başucumda ki bey sabahtandır vıdı vıdı yapıyor .

Er- Napıyorum napıyorum ?

- Vıdı vıdı yapıyor muşsunuz , hastamızı bu kadar yormayacağınızı söylemiştiniz?

Biricik hastamızın yüzündeki tebessüm bana da etki etmişti . Onun mutlu oluşu yeterde artardı , vıdı vıdı yapmasam da .

Er- Vıdı vıdı demeyelim alt tarafı biraz sohbet .

-Peki öyle olsun.Eee hastamız nasıl hissediyor bakalım kendini ?

Muhtemelen laf attığı için mutluluktan uçuyordur şuan.

As- İyiyim ben , ne zaman çıkacağım burdan?

Er- Ne çıkması ya hastasın sen hasta , otur oturduğun yerde .

As- Doktor hanım baskı altında hissediyorum kendimi bu bey çıkabilir mi burdan.

Er- Ne ?

-1 hafta daha misafirimizsiniz Asya Hanım , beyefendiye gelecek olursak da sizin bir an olsun uyanana kadar başucunuzdan ayrılmadığını hasta haliyle saatlerce ayakta durup tedavisini tamamlamamıza bile babasının zoruyla ikna ettiğimi söyleyebilirim.

As- Aynı kişiden bahsediyoruz değil mi ?

- Şuan karşımda gördüğüm kişiyi kast ediyorsanız , evet.

Er- Noldu hastacık , şaşırdın gibi ?

As- Kabul şaşırdım , senin gibi birinin bunları yapmasına aklım ermiyor .

Er- Hangi aklından bahsediyoruz acaba ?

As- Erezzz!

-İtiraf etmem gerekiyor çok uyumlu bir çiftsiniz ancak tartışmayı fazla uzatmayalım , hastamızda sizde dinlenin artık yeterince yoruldunuz.

ASRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin