• Kırık kalbin intikamı •

1.4K 96 126
                                    

Güzel kızım,

Öncelikle umarım güzel vakit geçiriyorsundur. James'e selamımı iletirsin. Burada her şey yolunda, yazmamın sebebi yarın izinli olacağını hatırlatmak. Annenin ölüm yıldönümünü unutmadığına eminim. Yine de seni alacağımı belirtmek istedim. Dumbledore ile konuştum. Kahvaltıdan sonra orada olurum. O zamana kadar kendine iyi bak. Seni seviyorum.

Edward White

Cecilia gelen mektubu okuduktan sonra iştahı kaçmıştı.

"Ben biraz yukarıda uzanacağım, iştahım kaçtı. Size afiyet olsun."

"Noluyor? Mektup yüzünden mi?" diye sordu Lily.

"Evet, bir sıkıntı varsa paylaş bizimle." diyerek ona destek çıktı Sirius.

"Yarın annemin ölüm yıldönümü. Kahvaltıdan sonra gideceğim." dedi Cecilia huysuzca. "Babam selam söylüyor bu arada Jamie."

Diğerler kızı teselli ederken James yanında oturan esmere sarıldı. "Gelmemi ister misin? Yalnız kalmanı istemiyorum."

Cecilia gülümsedi. "Hayır tek başıma halledebilirim. Ama zor oluyor işte. Keşke tanıyabilseydim onu. Bir de benim yüzümden öldüğünü hatırlayınca." sonlara doğru azalmıştı sesi.

"Annenin doğum sırasında ölmesi senin suçun değil Ceci. Saçmalama. Bu annenin sağlığı veya doktorların yanlışıyla ilgili sakın bunu üstüne yüklenme." diye kızdı ona Sirius. Kendini heba etmesini istemezdi.

"Ama-"

"Aması yok." dedi Lily ve James. "Sirius ilk defa mantıklı konuşuyor lütfen bu anı bozma." diye de ekledi Lily.

"Neyse yatacağım biraz." dedi esmer güzel. Arkadaşlarıyla vedalaştı ve yürümeye başladı.

"Hey! Görüşemiyoruz?" dedi Barty hüzünle.

Cecilia gülümsedi. "Öyle oldu gerçekten. Ee nasılsın?"

"Seni gördüm daha iyi oldum." dedi Barty gülümseyerek. "Vaktin varsa bahçeye çıkmak ister misin? İyi gözükmüyorsun, temiz hava iyi gelir."

"Yani tabi olur." dedi Cecilia.

Barty kolunu kızın omzuna atıp onu kendine doğru çekti.

Sirius ise sinir krizi geçirmemek için direniyordu. "Sülük gibi yapıştı kıza orospu çocuğu." diye mırıldandı kendine. Masadakilerin kendini dinleyip güldüğünden bihaberdi.

...

"Çok tatlı gülüyorsun." dedi Barty hayran bakışlarla onu izleyerek.

Cecilia gözlerini kaçırdı. "Utandırıyorsun."

Barty ona biraz yaklaştı. "Doğruları söylüyorum. Çok tatlısın. Daha önce hiç hem seksi hem de tatlı olan biriyle tanışmamıştım."

Cecilia yutkundu.

Barty ona biraz daha yaklaştı.

"Barty..."
"Şş konuşma."
"Ben..."
"Çok güzelsin." dedi Barty ona daha da yaklaşarak.
"Biliyorum Barty." dedi Cecilia ciddiyetle.
"Ah, tabi-"
"Hayır, biliyorum."
"Ne?"
"Öğrenemeyeceğimi mi sandınız?"
"Cecilia-"
"Şimdi beni iyi dinle."

...

"James'in babası da çok yakışıklı aslında." dedi Sirius.

"Değil mi? Aynı şeyi söylüyorum ama kabul etmiyor." dedi Peter ona destek çıkarak.

Remus "Katılıyoru-" derken salona Barty ve onun elini tutan Cecilia içeri girdi.

The Bet | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin