"Son kez söylüyorum, o son çok saçmaydı." diye diretti Barty.
"Sana saçma değildi diyorum! O kız baştan beri onu seviyordu. İkinci çocuk sadece aralarına girdi!" diyerek açıkladı Cecilia.
"Hala saçma geliyor. O zaman diğerine umut vermeyecekti." dedi Barty somurtarak.
Cecilia gözlerini devirdi ve kitabı rafına bıraktı. İkisi Hogsmeade'e gelmişlerdi ve ısrarları üzerine Tomes and Scrolls'ta Cecilia'nın öve öve bitiremediği kitabı okumuşlardı ancak Barty sonu tatmin edici bulmamıştı.
"Ee kitap bittiğine göre gel de sana bir adet kaymak birası ısmarlayayım." diye önerdi Barty gülümseyerek. Çayları Cecilia ödemişti ve kendini borçlu hissediyordu.
Üç Süpürge'ye girdiklerinde Cecilia sürekli gördüğü dört simayı hemen tanıdı. "Sen biraları al ben birazdan gelirim." dedi ve Barty'ye cevap verecek süre tanımadan hızla Çapulcular'ın yanına gitti.
"Vay vay kimleri görüyorum." dedi James sırıtarak ve yanındaki Sirius'u ittirip Cecilia'ya oturacak yer açtı.
"Napıyorsun şu yılanla hala?" diye sordu Sirius aksi bir şekilde.
"Doğru söylüyor Ceci. Ne işin var hala şu çocukla?" dedi James dostuna katıldığını belli ederek.
Cecilia iç çekti. "Çocuklar bir aydır benle takılıyor ve ne size karıştı ne de birine saldırdı. Yani uysallaşıyor. Hakkını yiyemezsiniz."
"Köpek mi bu uysallaşıyor Ceci?" diye sordu Peter gözlerini devirirken.
"Hem geçen gün bana saldırdı!" diye ekledi James.
"Çünkü büyük salonda 'Barty Crouch Junior, yani hala bir çocuk!' diye bağırdın ve büyüyle altına bez bağlayıp ağzına emzik taktın!"
James güldü, sırıtan Peter ve Sirius'a yumruğunu uzatıp tokuşturdu.
"Kız kardeşimden uzak durması gerektiğini bilmeli diye düşünüyorum, haksız mıyım?" dedi diğerlerinden arka çıkmalarını bekleyerek.
"Kesinlikle haklı." dedi Peter ve Sirius aynı anda.
"Yani kızı kısıtlaman gerekmiyor Çatalak. Sonuçta doğru ve yanlışı anlayabilecek kapasiteye sahip. Ayrıca dediği doğru Barty uzun zamandır eskisi gibi saldırgan davranışlarda bulunmuyor. Bence Cecilia'dan gerçekten hoşlanıyor." dedi Remus birasını yudumlarken.
"Teşekkür ederim! Masadaki tek aklı başında insan sensin Rem." dedi Cecilia ona gülümseyerek.
"Bir dakika, o çocuk senden hoşlanıyor ve sen terslemiyor musun?" diye sordu James hayretle.
"Hoşlandığını düşünmediğim için itici bir harekette bulunmadım hayatım."
"Ben ona hoşlanmaya gösteririm!" Sirius tam kalkacekken Cecilia onu tutup oturttu.
"Kendine gel Black. Saçma sapan bir şeyler yaparsan yıl boyu Hogsmeade gezilerine katılamazsın."
Sirius somurttu. "İyi, bira almaya gidiyorum. Saldırmayacağım kimseye." Cecilia ikna olmuşa benzemese de Sirius bara doğru ilerleyince ona güvenmekten yapacak bir şeyi kalmadı.
"Dört kaymak birası lütfen, teşekkürler." siparişi verdikten sonra yanda oturan Barty'ye döndü.
"İddiadan vazgeçmiyor gibisin." dedi imalı bir şekilde gülümseyerek. Barty de aynı şekilde gülümsedi. "Sen de öyle Black."
"Sanki iddiayı kazanmaktan fazlasını istiyor gibisin." dedi Sirius.
"8 Sickle tutuyor." Sirius parayı uzatırken gözleriyle Barty'nin hareketlerini tartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Bet | Sirius Black
Hayran KurguCecilia White, Magnus Büyücülük ve Cadılık okulunda başına gelenlerden sonra dostu James Potter'ın yanına Hogwarts'a gönderilir. Hayatına eğlence arayan Sirius Black, Barty Crouch Jr. ile bir iddiaya girer ve sonuçlarına katlanmak zorunda kalır.