• Galibiyet partisi •

1.1K 81 19
                                    

"Tamam herkes burada mı?"
"Saydık ya James."
"Ne bileyim emin olamıyorum Gryffindor çok kalabalık."
"Ay susun geliyorlar galiba."
"Geldiler."
"Susun!"

Yalvar yakar Cecilia'yı kucağına almayı başaran Sirius ile ortak salona girdiği an bir kutlamayla karşılaştı esmer.

"Hoşgeldin Cec!" diye bağırdılar hep birlikte.

Esmer gülümsedi. "Ya çok tatlısınız ama siz! Teşekkür ederim!" gözlerini kalabalıktan çekip kucağında olduğu oğlana çevirdi. "Sen mi ayarladın bunu?" diye sordu. Sirius sırıttı. "Diğerleri de yardım etti canım. Tek ben yaptım dersem haksızlık olur." 

Cecilia hiç olmadığı kadar huzurluydu şimdi. Oğlanla zaten yakın olan suratlarındaki mesafeyi kalabalığı umursamayarak kapadı. Sirius memnuniyetle ona karşılık verdi.

"Yeter ama!" diye bağırdı James. "İn kız aşağı. Tutuyor ayakların." onun dışında herkes kahkaha atıyordu şimdi.

"Ama hep böyle yapıyorsun! Bro Kanunlarına aykırı!" dedi Sirius sızlanarak.

"Broların kız kardeşiyle sürtmek de aykırı!"  dedi James.

"Ay iyi bir paylaşamadınız beni." sonra ensesini kaşıyarak kalabalığa baktı. "Teşekkür ederim hepinize. Çok güzel düşünmüşsünüz. Şey Snitch'im kimde? Uyandığımda bende değildi de." dedi utançla.

"Barty'de." dedi Remus sessizce.

"Ne?" diye bağırdı James, Cecilia ve Sirius.

"Onda yani Snitch?" diye sordu Sirius.

"Neden onda biliyor musun Rem?" diye sordu Cecilia. "Evet ve sen bunu nasıl biliyorsun?" diye ekledi James.

"Sadece tahmin." diye mırıldandı Remus.

Sirius James'le göz göze gelince ikisi de aynı şeyi düşünüyordu. James kalabalığa kaş göz yaparken Cecilia'yı da yanına çekti. Sirius da Remus'a doğru yürüdü.

"İlk doğum gününü hatırlıyor musun Aylak?" diye sordu.

Remus ensesini kaşıdı. "Aylak derken?" onunla aynı anda biri daha konuştu. "Ah üzgünüm çocuklar başladınız mı? Bir manyak beni-"

Sirius içeri giren Remus'a baktığı gibi düşünmeden elini asasına attı ve "Sersemlet!" diye bağırdı. Güya Remus olduğunu iddia eden çocuk yere düşünce etrafta fısıldaşmalar başladı.

"Çok özlü iksir almış." diye mırıldandı uzun saçlı oğlan.

"Aylak sen iyi misin?" diye sordu içeri giren kumrala.  "İyiyim. Şekerlemeleri aldıktan sonra biri kafama vurdu, ama kuytu bir tarafa atmak aklına gelmemiş inanmazsınız ama beni Narcissa uyandırdı."

"Ne? Narcissa mı?" diye sordu Sirius şaşkınlıkla. "Bu kız beni her seferinde şaşırtıyor." dedi.

"O kim?" diye sordu Cecilia. Sirius'un tanımadığı bir kızdan bahsetmesi rahatsız etmişti kendisini.

"Beni pek sevmeyen kuzenlerimden biri." dedi Sirius. Ailesiyle ilgili düşünmek bile midesini bulandırıyordu.

"Remus'u seviyormuş anlaşılan." dedi Lily sırıtarak. "Abart Lily." dedi Remus göz devirerek.

"Ya durun şimdi! Bu kim, napacağız bunu?" diye sordu Frank.

"Bağlayıp iksirin etkisinin geçmesini bekleyelim." diye önerdi Sirius.

"Olmaz. Etkisi on iki saat bile sürebilir. Bütün gün bekleyemeyiz." dedi Lily.

"Çok özlü iksir için.. olan malzemeler bize verilmedi değil mi?" diye sordu Cecilia.

The Bet | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin