İlahi bakış açısı
Max ve Eleven bazı kişilerin isimlerini yazmış, şişe çeviriyor ve kim çıkarsa o kişiye bakıyorlardı. Lexi yatıyordu. Kızlar olabildiğince sessiz konuşmaya çalışıyorlardı.Eleven görmeye başlamıştı. Bir araba görüyordu, camı kırık bir araba. Billy ortalıkta gözükmüyordu. Eleven arabanın etrafında dolaşmaya başladı. Arabanın arka tarafına gelince bir ağlama sesi duydu. Bir erkek eğilmişti, Billy olduğunu düşünüyordu.
Eleven: Onu buldum.
Max: Ne yapıyor?
Eleven: Bilmiyorum.Eleven gördüklerini anlatmaya başladı.
Billy: Korkma
Eleven: Yerde...
Billy: Birazdan bitecek.
Eleven: ...biriyle konuşuyor.Eleven Billy'e arkasından yaklaşıyordu.
Billy: Kıpırdama yeter.
Billy Eleven'ı hissetmiş gibi birden arkasına döndü. Eleven'ın gözleri dolmuştu. Billy Eleven'ı görüyor gibiydi, bulanık bir şekilde gözüküyordu.
X: Billy!
Billy yavaşça yok oldu. Eleven korkuyla gözüne bağladığı siyah kumaşı çıkarttı. Ufak bir çığlık atmıştı. Zar zor nefes alıyordu. Lexi onun sesine uyandı.
Max: Eleven sorun ne? Ne gördün.
Lexi Eleven'ın burnundaki kanı gördü, ayağa kalkıp kızların yanına oturdu. Eleven'ın burnundaki kanı sildi ve konuşmaya başladı.
Lexi: Ne yaptınız siz?
Sabah
Mike ve Lucas uyuyordu. Will radyonun düğmesine bastı ve şarkı çalmaya başladı. Mike ve Lucas direkt kalkmışlardı. Will kostümüyle ayakta duruyordu.
Lucas: Ne yapıyorsun?
Mike: Will, müziği kısar mısın?
Will: Lütfen bana tam adımla hitap edin.
Mike: Ne?Will elindeki sopayı yere vurdu.
Will: Tam adımla!
Mika: Tanrım... Tamam Bilge Will müziği kısar mısın lütfen?
Will: Müzik değil o. Kaderin sesi. Geleceğin ve bugünün yeni bir gün olacağını gördüm. Kızlarsız bir gün.
Lucas: Şu an neler oluyor?
Mike: Will, hadi ama, daha çok erken!
Will: Öyle mi? Erken mi Michael?
Lucas: En azından önce duş alsam olur mu?Kahraman bakış açısı
Max'in evine doğru gidiyorduk. Eleven'ın gördüklerini düşünüyordum. Max'in abisi ile ilgili bir şeyler görmüştü. Max konuşmaya başladığında düşüncelerimden kurtulmuştum.Max: Birazdan yağmur bastıracak. AVM'ye gitmeli ya da film falan izlemeliydik.
Max'e ciddi misin der gibi baktım.
Eleven: Bana inanmıyor musun?
Max: Acayip tuhaf bir şey gördüğüne inanıyorum ama bir keresinde Mike'ın seni orada hissettiğini söylemiştin değil mi? Belki de böyle bir şey olmuştur. Belki Billy seni bir şekilde hissetmiştir.
Eleven: Ama o çığlıklar.
Max: Evet anlıyorum ama Billy bir kız ile kaldığında çok manyak sesler çıkarırlar.
Lexi: Abinin deli olduğunu düşünüyorum.
Max: Öyle zaten.Eve yetişmiş olacağız ki Max durdu.
Max: Bunu cidden yapmalı mıyız?
Banyodaydık küvette bir sürü buz poşeti vardı.
Max: Buz, sadece buz.
Onlar küvete bakarken, etrafa bakınmaya devam ediyordum. Dolapta kan vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why me?
Fanfiction𔘓 Steve Harrington | Angst ⇘ Ailesi 5 yaşındayken gözleri önünde öldürülmüş ve bir denek olarak kullanılmaya başlanmıştı. Dr. Martin Brenner küçük kıza binlerce deney yapmıştı. Sadece ona değil onunla beraber, Dr. Martin Brenner'ın kaçı...