Kahraman bakış açısı
Kaseti tekrar tekrar dinleyip çevirmeye çalışıyorduk, hiçbir şey anladığımız yoktu. Kafamı masaya koymuş uzanırken içeriden robin seslendi.Robin: STEVE!
Başımı kaldırıp Steve'e baktım, muz yerken etrafta dolanıyordu. Dustin kaseti durdurdu ve konuşmaya başladı.
Dustin: Ne diyorsun?
Steve: Tanıdık geldi.
Dustin: Ne?
Steve: Müzik. Sondaki müziği diyordum.Gülmeye başladım.
Lexi: Müzik dinlemeye gelmedik aptal.
Steve: Gerçekten mi? Bilmiyordum söylediğin için çok teşekkür ederim.Göz devirdim.
Dustin: Bunu söylemek istemezdim ama... Lexi haklı.
Lexi: Daha demin sen bana haklı mı dedin?
Dustin: Evet, çok garip bir şey olduğunu düşünmüyorum ve Steve sana gelince neden müziği dinliyorsun ki? Rus'u dinle. Rusçayı çevireceğiz.
Steve: Rus'u dinlemeye çalışıyorum ama müzik...Birden Robin içeriye girdi.
Robin: Çocuk bakıcılığı bitti. İşinin başına dön.
Robin tahtasını görünce şaşkın ve kızgınlık içeren bir yüz ifadesi vardı, sonra bize döndü.
Robin: Tahtam! Orada önemli bilgiler vardı!
Dustin: Yaptığımız şey, senin bilgilerinden daha önemli. Emin ol.
Robin: Öyle mi? Bu Rusların bir şeyler çevirdiğini nerden biliyorsun?Dustin Steve'e döndü.
Dustin: Rusları nerden biliyor ki?
Steve: Bilmem.
Dustin: Sen mi söyledin?
Steve: Hayır?
Lexi: Ben söyleyeyim. İkiniz de bağırarak konuştuğunuz için olabilir mi?
Robin: Tam isabet. İkiniz de aşırı yüksek sesle konuşuyorsunuz. Kasetteki kötü Rusların ülkemize karşı komplo kurduğunu düşünüyorsunuz ve çevirmeye çalışıyorsunuz ama tek kelimesini bile çözemediniz çünkü Rusların farklı bir alfabe kullandığını farketmediniz. Haklı mıyım?
Lexi: Hem de çok.Dustin ve Steve Robin'e hayranlıkla bakıyor gibilerdi. Hayran kalmamak mümkün değil ki.
Robin birden kaseti almaya çalıştı ama Steve öncelikli davranarak kaseti aldı.Steve: Ne yaptığını sanıyorsun?
Robin: Dinlemek istiyorum.
Steve&Dustin: Neden?
Robin: Belki yardımcı olabilirim.
Dustin: Rusça da mı?
Robin: Sigiz sagalagaksıgınıgız.Dustin ve Steve şaşırmış gibi sesler çıkarıyorlardı. Ben Robin'in ne dediğini anladığım için gülmeye başladım.
Lexi: İyide bu Rusça değil, kuş dili konuştu.
Robin gülmeye başladı.
Robin: Evet. Ama ispanyolca konuşabiliyorum. Fransızca ve İtalyanca da ve 12 yıldır bir müzik grubundayım. Kulaklarım iyi işitir inanın bana.
Bu kız gerçekten... Harikaydı. Steve hayır der gibi sesler çıkarıyordu.
Robin: Hadi ama! Şimdi de sen dondurma koy, ben çeviri yapayım. Pay bile istemiyorum. Çok sıkıldım sadece.
Lexi: Tamam denemekten zarar gelmez. Dondurma işini ben hallediyorum, siz çeviriyi çözmeye çalışın.
Steve: O zaman bende yardım edeyim.Robin dondurma kaşığını uzattı ve Steve ile değiştirdiler. Robin kaseti, Steve de dondurma kaşığını aldı. Biz kasaya geçtik.
Time skip
Biz dondurma satarken Robin pencereyi açtı.
Robin: İlk cümleyi bulduk.
Steve ile aynı anda pencereye gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why me?
Fiksi Penggemar𔘓 Steve Harrington | Angst ⇘ Ailesi 5 yaşındayken gözleri önünde öldürülmüş ve bir denek olarak kullanılmaya başlanmıştı. Dr. Martin Brenner küçük kıza binlerce deney yapmıştı. Sadece ona değil onunla beraber, Dr. Martin Brenner'ın kaçı...