Prečo mi to nepovedala???

151 5 1
                                    

Chcelo sa mi plakať. Prečo by Andrea písala niečo takéto a prečo sa s tým nikomu nezverila??? Proste sem musím napísať pár zápiskou z denníka.

Milý denníček, už viem kedy to príde. Bude to sobota a ja vtedy zomriem. Bude to v LESE. Musím, ešte pripraviť škatuľu pre Lucku. Teraz niečo čo viem o mojej vražde...
Bude to chlap. Jeho meno je Dominik Dariáš a nie je sám. Nie som prvá, ktorú ide zabiť. Ako som zistila, zabíja ľudí v lese okolo 22:00 večer. Ten les je pomerne blízko. Nemôžem to nikomu povedať, lebo viem, že by ma označili za blázna. Musím tu Lucke nechať nejaké inštrukcie. Len aby sa jej niečo nestalo. Musím sa priznať, že som celkom vyrovnaná s mojou smrťou. Mala som skvelý život. Budem sa snažiť nejakým prostredníctvom komunikovať s Luckou a chrániť ju. Škatuľu mám už pripravenú. Dám do nej našu spoločnu fotku a tento denník. No a nesmiem zabudnúť na to najdôležitejšie. SÚRADNICE toho lesa. Všetko je už pripravené. Stačí len zavrieť škatulu a napísať venovanie...zbohom bol to nádherný život.
Začali mi tiecť slzy po líci. Pretočila som stranu. Bolo tam len venovanie.

Už vieš celú pravdu. Ak toto čítaš tak som už mŕtva. Lucka, ty si bola jediná osoba, ktorá mi naozaj rozumela a preto ťa prosím, daj si na seba pozor. Tieto veci som ti dala, aby si chápala môj príbeh. Prosím, nezačni pátrať po mojej smrti, lebo sa dostaneš do ešte väčších problémov.
Naveky tvoja Andrea

Asi 10 minút som sedela na posteli bez pohnutia. Prečo mi to nepovedala???
Snáď jej je teraz lepšie. Ale čo mám robiť ja??? Do toho lesa ma to veľmi láka. Ale mám strach. Hodila som na zem Andrein denník. Pozrela som sa na hodinky. 3:01. "super". Vďaka bohu sú prázdniny a tak mám voľno. Pokúsim sa zaspať. Som tak veľmi unavená
Zo sna ma zobudili moje slzy. Stekali po vankúši, ktorý bol celý mokrý. Bol to naozaj hrozný sen.
Bola som v ňom v lese a bol ďeň. Sedela som na deke a zrazu ku mne dobehla Andrea. Posadila sa vedľa mňa a začala: ,, Lucka, prečo chceš ísť do toho lesa? Nechoď tam, naozaj, sa stane niečo zlé a len budeš vo väčšom probléme v akom si" povedala a zahľadela sa mi do očí. ,,Andrea, ja nemôžem, musím na to prísť. Chcem ťa pomstiť." ,,Lucia, ja to myslím vážne." povedala a postavila sa z deky. ,, Veď ma dobre poznáš,vieš, že tam aj tak pôjdem." Andrea sa pootočila a usmiala sa: ,,Viem."

No dobre tak toto by bolo z tejto časti všetko. Dúfam,že sa vám páčila.
maqaua

I will find youWhere stories live. Discover now