Andrea mala pravdu. Keď ich nenájde polícia, tak ja. Potrebujem ale zistiť nejaké informácie o tom chlapovi, ktorý zabil Andreu. Ako sa to volal? Dominika...Dominik...ahá Dominik Dariáš. Ale ako mám o ňom zistiť info? Keby som aj šla na políciu, tak by mi o ňom nič nepovedali...ibaže by som na tú políciu nešla...totiž môj kamarát Tomáš má otca policajta a vravel mi, že otec vie zistiť všetko.
A tak bolo rozhodnuté. Tomášov otec ma zachrání. Zobrala som mobil a vytočila som Tomove číslo. Mobil chvílu zvonil a potom sa ozvalo: ,,Serus Lucy." Tomáš ma vždy volá len Lucy. Vravel, že sa mu to páči viac ako Lucia. Mne sa zas viac páči Tom. ,,Ahoj Tom, mám na teba prosbu." Keď som dopovedala tak som si vydýchla. ,,Počúvam." povedal Tom a ja som sa nadýchla,lebo som vedela, že budem dlho hovoriť. ,,Kedysi si mi vravel, že tvoj otec tým, že je policajt tak má prístup k informáciam a dokáže nájsť všetko. Ide o to či by mi mohol zistiť info o nejakom človeku." ,,To áno, povedz mi meno." ,, Dominik Dariáš."počula som, ako sa Tom zasmial. Po chvíli ticha povedal: ,,Ok poslal som otcovi sms. Keď prijde domov donesie vytlačené spisy. Ja ti ich potom donesiem ok? A Lucy načo ti to?" prešiel mi mráz po chrbte. Dúfala som, že sa ma na to neopýta. ,,No vieš, moja sesterka...býva v..áno v susedztve tak tej sa páči no a chcela by o ňom nejaké info a tak." Klamárka som bola hrozná, ale Tom mi uveril. Ostávalo len čakať.
Tomov otec prišiel domov o 16:00 takže Tom mi zazvonil o 16:30. Podal mi spis a odišiel. Mal totiž zo sebou longboard. Ja a Andrea sme kedysi spolu s ním chodili na longy. Vlastne odkedy zomrela, tak som na ňom nebola.
Otvorila som spis. Bola tam aj jeho fotka. Ten chlap mi bol tak povedomí. Myslím, že som ho tu videla sa motať s nejakou partiou ľudí. Vždy išli do krčmi a potom sa niekde stratili. Tá partia tu chodieva každý deň. Ako som tak čítala spis, našla som v ňom, že vlastní 2 nehnutelnosti. Jeden jeho dom a druhý nejaký byt. A ten byt je náhodou vedľa lesa. Skvelé, tak mám miesto kde sa sretávajú. Ale treba ich prichytiť pri čine. Som možno veľmi paranoidná, alebo mi z toho všetkého začína hrabať. Dnes večer sa tam musím ísť pozrieť. Mala by som ich aj odfotiť a potom to dať na políciu. Mama má zas nočnú tak som doma sama. Musím sa nejako pripraviť na večer. Oni sa stretávajú nejak o 22:00. Zas ten čas. Dobre idem si spraviť jedlo. Ozvem sa potom.
Neskôr
Bolo 21:56 keď višli z krčmi. Išla som za nimi asi 50 metrov, aby na mňa nevideli. Išli cez sídlisko, až sa dostali po najodpornejší panelák a vkročili dnu. Dvere sa nestihli zabuchnúť tak som vstúpila do paneláku. Chlapy sa mi stratili z dohladu. Nastalo ticho. Zrazu sa za mnou ozvalo: ,,Čo tu robíš?" Bol to jeden z tých chlapov.Dobre najskôr ma neukrižujte, že tak dlho nebola nová časť. Ale ja sa polepším, sľubujem. No naša story sa už pomaly blíži ku koncu. Čo myslíte ako to dopadne?
maqaua
YOU ARE READING
I will find you
Mystery / ThrillerLucka je obyčajné dievča, ktorému v živote nič nechýba...ale všetko sa zmení keď sa nájde jej najlepšia kamarátka mŕtva!!!