Túto časť venujem Dálii za podporu. Ďakujem ;)
Ja...musím ich chytiť. Spravím to takto...pôjdem do toho lesa, keď tam budú vykonávať ich prácu ale preberiem na seba pozornosť. Viem o tej jame čo tam je...takže žiaden problém. Stačí počkať do večera. Mala by som sa na večer nejako pripraviť. Budem potrebovať baterku a mobil a mala by som sa aj teplo obliecť. Z niečoho mám strach...
Takže je 21:00 začínam stresovať. Musím sa rýchlo najesť. Ak ide o mamu tak dnes ma nočnú znovu. Má divného zamestnávatela. Na večeru som si dala špagety. No dala...skoro som ani nejedla. Veľmi sa bojím. No to čo sa mi stalo...proste zjavila sa mi Andrea...ona tu bola. A hovorila so mnou!!! ,,Lucka...neblbni...už si ma pomstila. Kašli na to!!!." ,,Ja nemôžem prestať, teraz už nie. Chcem to vyriešiť." ,,Ale ty nie si policajtka. Oni ťa zabijú..." povedala Andrea a ja som zmeravela. ,,Aspoň zomriem s pocitom, že som to nenechala len tak. A už stačí. Idem." ,,Lucka...budem tu s tebou, ale varovala som ťa." povedala a zmizla. Začala som sa báť viac. A dosť!!! Idem.
Pomalým krokom som višla z domu a namierila som si to do lesa. Nohy sa mi triasli. Prišla som tam kde som ho minule videla zabíjať. Zrazu som začula výsterl. Načo som sem vlastne liezla??? Zvrtla som sa na päte...ale už bolo neskoro. Okolo mňa stáli štyria chlapy. ,,Ale, ale koho to tu máme?"povedal jeden. ,,Ja...ja..."začala som koktať. Medzitým sa jeden chlap ku mne priblížil a chytil ma za ruky tak, že som nimy nemohla hýbať. ,,Pustite ma!"zakričala som. V tom sa ozval ďalší chlap: ,,Keby si nestrkala nos do vecí, do ktorých ťa nič nemuselo to takto dopadnúť. Ale neboj sa nezabijeme ťa...možno nie hneď teraz. Vlastne ako sa to valala ta tvoja kamarátka? Adriana...nie..Natália? To vôbec...a čo tak Andrea? Áno to bola ona...rýchlo zomrela." Chcelo sa mi plakať. Andrea to vravela a ja som ju nepočúvala. V tom pristúpil jeden chlap so servítkou. Priložil mi ju k ústam a nosu. Moje viečka razom oťaželi a ja som vedela, že toto bude ešte problém.
Tak tu je ďalšia časť ludia. Viem, som hrozná, že vás takto napínam...čo sa stane asi nabudúce??? :) :D
maqaua
YOU ARE READING
I will find you
Mystery / ThrillerLucka je obyčajné dievča, ktorému v živote nič nechýba...ale všetko sa zmení keď sa nájde jej najlepšia kamarátka mŕtva!!!