Asi 5 minút už sedím na zemi a neviem sa hýbať. Ako je to možné...môj otec...on...jeho zabili tý istý ľudia ako Andreu? Vedela o tom vôbec moja mama? Mala som tolko otázok a nepoznala som na ne odvede. Ale, takto to ďalej nejde...musím sa postaviť a ísť domov. Na tri...raz...dva...tri. Vyskočila som na nohy. Hlava sa mi zatočila, ale znovu som nespadla. Musím sa dostať domov. Uchmatla som otcovú fotku a strčila som si ju do vačku. Ešte raz som sa pozrela na jeho veci na zemi a pomaly som vyliezla po rebríku. Musím sa odtialto dostať. Na zemi bol kameň. Chytila som ho do pravej ruky a hodila do okna. Sklo sa rozrpsko na všetky strany. V okne sa ocitla diera, dosť veľká na to, aby som sa tade prestčila. Najskôr som vystrčila hlavu a pozrela som sa po okolí. Les! Vážne super. Pomaly som si prestrčila cez dieru trup a za ním nohy. Chata vyzerala z vonku úplne v pohode. Bola z tmavého dreva, asi z jedle. Mala zopár okien a zelenú strechu. (Zdravím spolužiakov :p) Ale teraz nastal problém...ako sa dostanem domov???! Vytiahla som z vačku mobil...žiadny signál!!! Tak som šla rovno za nosom. Po čase mi cesta, ktorou som šla pripadla byť podozrivo známa. Ocitla som sa pri strome, kde aj včera večer. Už som blízko. No, ale to si zjavbe neuvedomovala moja ruka. Cítila som, ako mi tečie krv cez môj "obvez". Už len kúsok...povedala som si. Pred sebou aom videla siluetu môjho mesta. Pridala som do kroku. Domov to nevidržím s tou rukou..čo budem robiť??!! Mysli Lucia, mysli!!! Veď...počkať. TOMÁŠ. Áno, on býva na začiatku mesta...len nech je doma. Pridala som do kroku ešte viac. Už som neišla ale bežala. No po pár metroch som nevládala. Ocitla som sa pred Tomovým domom. Buchla som päsťou na dvere. Spoza dvier bolo počuť kroky. Dvere mi otvoril rozospatý Tom. Keď ma zbadal vypleštil na mňa oči. ,,Lucy..preboha...čo tu robíš veď je 8:00!" Zacítila som veľkú bolesť v ruke. ,,Tom...ja ti všetko vysvetlím,len prosím...daj mi čistý obvez a nejaké tabletky." Tom neveriacky pokrútil hlavou,ale pustil ma dnu. Sadla som si na gauč a vyzliekla bundu. Mala som pravdu. Môj takzvaný obvez bol kompletne červený. Tom sa vrátil do obývačky s liekmi a vypleštil na mňa oči. ,,Lucy...čo sa ti stalo?"
Takže ľudia...Peace ✌. Sorry, že som nepridávala...opravovala som si známky :D tak dúfam,že sa páčilo. Za každý koment a vote budem rada.
maqaua
YOU ARE READING
I will find you
Mystery / ThrillerLucka je obyčajné dievča, ktorému v živote nič nechýba...ale všetko sa zmení keď sa nájde jej najlepšia kamarátka mŕtva!!!