Plán

51 5 2
                                    

Posadila som sa na gauč a hladela som na bielu stenu. Začína mi hrabať. Sedela som tam dobrú hodinu keď prišiel Tomov otec zo slovami: ,,Lucka vstávaj...s Tomom sme dostali nápad ako ich chytiť a ideme ti to ozrejmiť a ukázať. Tak tu neseď a poď." povedal a snažil sa ma postaviť. Ja som totiž počula len každé druhé slovo, ale pochopila som, že niečo vymysleli.

Pomaly som sa postavila z gauča. Nohy aj ruky sa mi triasli, tak som sa radšej pridržala Toma. Obula som sa a nasledovala som Toma a jeho otca. Ako sme sa tak blížili v hlave mi zas znelo slovo REALITA. Už som z toho na prášky. Zrazu sa Tom s otcom zastavili. Prešiel mi mráz po chrbte...tam sa už nevrátim!

Ale nemala som na výber. Tom ma potiahol za ruku a vtiahol do lesa. Jeho otec išiel za nami. Zrazu sa ma spýtal: ,,Lucka..kde to bolo v ten večer čo sa ti podarilo chytiť toho..ehmm..akoby som to len povedal..." ,,Toho vraha." skočila som mu do reči a on prikývol. Prešla som pár krokov hlbšie do lesa. Potom som šla po menšej lesnej cestičke...a boli sme tam presne pri tej jame.

Ako som sa tak na ňu pozerala, bolo mi do plaču. Zrazu Tomov otec povedal: ,,Tu sa to všetko začalo a tu sa to aj skončí..." povedal a pozrel sa na mňa.

Ok ľudia ďakujem, že máte so mnou takú trpezlivosť. V prvom rade by som vám chcela poďakovať za 1K videní. Ste úžasný a ďakujem vám. Vlastne teraz keď to píšem tak ich je tam nejak 991...nevadí a po druhé..si teraz idem spraviť reklamu..ouu yeah..píšem novú story. Volá sa Life is Beutiful a budem rada keď si ju prečítate. Predom vás upozorňuje, že je to iné ako IWF. Dobre..ale už som sa zas velmi rozpísala...tak ďakujem za videnia, komenty votes..a ahojtee
maqaua

I will find youWhere stories live. Discover now