Parťak

66 5 4
                                    

Na začiatok sorry, že tak dlho nebola nová časť (teda bola moja kamarátka sa hrala)

,,Všetko to začalo vtedy, keď Andrea zomrela." hovorila som medzi tým ako mi Tom viazal ruku. Chvíľu potom ako mi Tom doviazal ruku naznačil aby som pokračovala...
,,Ako vravím, odkedy Andrea zomrela, tak som mávala nočné mory v ktorých som bežala v lese a niekto ma naháňal. Jednu noc som našla odkaz od Andrei. Viem,že si budeš o mne myslieť, že som dement, ale Andrea mi zanechala odkaz. Vďaka tomu som otvorila šlatulu v ktorej bola fotka lesa z môjho sna. Boli tam aj súradnice a tak som tam šla. Mimochodom odvtedy sa mi Andrea zjavuje v snoch. Nechcela aby som tam šla. Lenže ty ma dobre poznáš, tak som tam šla. Zistila som,že ten čo zabil Andreu...tak...ona nebola jeho prvá zákazka...inokedy som sa rozhodla,že tam zas pôjdem. Tý ľudia tam zas boli...a vtedy ma zbadali...oni...nejako ma uspali a zobudila som sa v chate v lese. Bola opustená a pekne zničená. Ako som sa postavila z postele tak som spadla na rozbité sklo a stalo sa mi to s rukou...no...potom som našla také padacie dvere a tam som našla veci po mŕtvych...a...našla som tam fotku môjho otca...on...aj jeho zabili...tak...a to je celé."

Tom sa na mňa vyjavene pozeral. Po chvíli ticha povedal: ,,Mám dve otázky." povedal a ja som kývla na znak súhlasu. ,,Takže po 1. to meno čo ti hladal môj otec...vážne sa ten chlap páčil tvojej sesterke... a po 2. ak som správne pochopil tak Andreu zabil nájomný vrah?" Nájomný vrah...takto som nad tým ešte neuvažovala...
,,No,to meno je toho jej vraha a ja som chcela vedieť kde býva, vieš vtedy čo som bola na tej polícii... a to s tým nájomným vrahom...noo...už to tak vyzerá." povedala som a pozrela som sa von oknom. ,, Lucy? Takže to znamená, že tvojho otca... tiež tý istý ľudia...ehmm." Len som prikývla. Tom ma objal a povedal: ,,Ty vole, tak toto je moc...ja mám pocit, že s tou rukou by si mala ísť na pohotovosť a ak chceš môžeš tu u mňa zostať." ,,Jaaa...na tu pohotovosť nejdem...tá ruka už tak nekrváca...a asi by som tam ani neprišla...som dosť unavená." Tom pokrútil hlavou a niekam odišiel. Ja som sa skrútila na pohovke a behom sekundy som zaspala. Počas spánku som cítila ako na mňa Tom hodil deku...hovoril niečo také,že je so mnou a verí mi. Aspoň niekto,myslím, že už mám parťáka...

I will find youWhere stories live. Discover now