Zobudila som sa na to, ako ma nejaká babka budila aby som šla domov a nespala na cintoríne ako nejaký bezdomovec. Len som poďakovala a odišla. Ale...nemala som namierené domov.
Išla som na návštevu k Andrei. Rodičov má v práci, ale majú záložný kľúčik pod kobercom. Cesta od cintorína nebola dlhá. Kráčala som po bohatej štvrti, až som sa pristavila pri tom najväčšom dome. Vyšla som po schodoch až ku vchodovým dverám. Nadvihla som koberec a vybrala kľúč. Odomkla som si a vyšla po schodoch až k Andreinej izbe.Keď som otvorila dvere, ovalila ma vôňa vonných sviečok. Len som sa pousmiala. Izba zostala taká istá, ako keď ju Andrea opustila. Podišla som k posteli, nad ktorou mala zavesené naše fotky. Sadla som si na posteľ a hľadela na izbu. Bolo tam také ticho. Myslela som na Andreu, tak veľmi som ju chcela vidieť. Prešla som sa po izbe. Pohľad mi padol na lístoček. Vedela som, že sem prideš. A
Pobzerala som sa ešte po izbe a odišla som. Už bol obed. No nič, ide sa domov. Ako som zamykala Andrein dom, začalo pršať. Hlásili na dnes predsa slnečno!!! Zachránil ma dáždnik, ktorý nosím vždy v kabelke. Prešla som pár ulíc a bola doma. Objednala som si pizzu a najedla sa. Z ničoho nič na mňa prišla únava. Skočila som do posteľe a zaspala som.
Zobudila som sa okolko 17:55. Prespala som celé poobedie. Skontrolovala som mobil či nemám nejaké neprijaté hovory. Nič. Išla som si teda dať do kuchyne večeru a pripraviť sa na večer. Andrea vravela, nech si dám pevnú obuv. Vraj budem utekať. Ona vie teda človeka povzvbudiť. Zabudla som skonštatovať, že som sa vyspala asi najlepšie za posledné 3 mesiace. Pozrela som sa von oknom. Už neprší. Asi to bola nejaká letná prehánka. Idem si dať sprchu a nachystám sa.No takže toto je ďalšia časť. Je skoro o ničom za to sa ospravedlňujem. Ale ďalšia časť... na tú sa teším aj ja. Ak sa vám páčila aj táto časť tak vás prosím o nejaký pekný komentár a poprípade vote. Ďakujem.
maqaua
YOU ARE READING
I will find you
Mystery / ThrillerLucka je obyčajné dievča, ktorému v živote nič nechýba...ale všetko sa zmení keď sa nájde jej najlepšia kamarátka mŕtva!!!