Sen

59 3 2
                                    

,,Preberá sa..." začula som známy hlas. Stále som videla rozmazane, ale viem, že sa nad moju postel nakláňalo veľmi veľa hláv.

Pomaly som začala spoznávať ľudí a predmety. Priamo pred mojou postelou stála mama, ktorá sa držala za ruky s otcom. Vedla nej stála Andrea a na druhej strane Tom. Chcela som si pretrieť oči, či sa mi to len nezdá, ale nedalo sa. Ruka ma neskutočne zabolela, vlastne to bola pravá ruka, tá v ktorej som mala črep. Keď som sa zmohla na slová povedala som: ,,Andrea, ty žiješ?" Andrea sa usmiala a prišla ku mne bližšie: ,,Jasné, že žijem...mám byť mŕtva alebo čo?"

Čo sa to tu deje? Veď toto nie je možné. Pozrela som na Toma: ,,Tvoj otec, prečo to spravil? A ako mu na to v robote neprišli..veď to je ešte aj policajt a takto klamať svoju vlasť..." Tom sa len uškrnul: ,,Čo spravil môj otec? Keby si ho našla tak mu peknú vylep, keď som mal 6 tak od nás odišiel, už som ti to vravel.."

Čo sa to tu deje?! ,,Mamí, ocí vy ste v poriadku? " Mama s otcom sa na seba pozreli a usmiali sa. ,,Áno my áno, a čo ty?"

,,Čo sa stalo?"povedala som a rozhliadla som sa po miestnosti. ,,Vieš Lucka, ako každý piatok si išla do umeleckej, lenže teraz si tam neprišla. Po ceste ťa zrazilo auto. Vodič ušiel, ale niekto zavolal sanitku a doviezli ťa sem. Máš za sebou vážnu operáciu ruky, vďala ktorej si upadla do narkózy. No, ako si spala tak si opčas povedala nejaké slová ako napríklad: les, Andrea, Tom...a vedeli sme, že sa pomaly preberáš." povedala Andrea a usmiala sa, jej blonďavé vlasy si prehodila cez plece a od šťastia sa rozplakala.

,,Takže to všetko s tými vražami a lesom bol len sen?" ,,Áno, bol."

Okis priatelia, predposledná časť. Tešte sa na poslednú...víde čoskoro...

I will find youWhere stories live. Discover now