Nájdem ťa!!!

93 6 3
                                    

O týždeň neskôr

Toto bol môj najhorší týždeň v živote. Niekoľko krát bola u nás polícia. Noha ma už ani tak nebolí, ako predtým. Ale mám strach. Za ten týždeň mi prišlo niekoľko správ od neznámich ľudí. Najväčší strach mám z toho posledného. Je tam "nájdem ťa". A keď som minule išla do obchodu, tak ma niekto sledoval. Mám z toho zlý pocit. Samozrejme, že som to povedala mame. A tá mi len na to: ,,Lucka, to je blbosť. Prečo by ťa niekto chcel vystopovať?"

Mám z toho zlý pocit hlavne pre to, že keď našli toho chlapa v tej jame tak ešte žil. Mal zlomené obidve nohy, tak nemohol utiecť. Bola som vypovedať na polícii a tam mi povedali, že ten chlap nebol sám. Vraj patril do nejakej skupiny vrahov,a vďaka mne sú im na stope. Tý ľudia si ma našli. Vedia kde bývam a idú po mne. To je aspoň môj názor. Keď som to povedala mame tá mi oznámila, že už od malička mám veľkú predstaviteľnosť. Ale ja sa vážne bojím. Čo mám robiť???

O 3 dni
No wau. Dnes som sa šla prejsť von s Emmou. Boli sme vonku asi hodinku, ale keď som sa vracala tak ma niekto sledoval. Išiel za mnou dlhú dobu. Veľmi som sa bála. Zamierila som do obchodu. Tam bolo v tej dobe veľa ľudí. Keď som bola presvedčená, že chlap tam nebol šla som domov. Mama mala príst okolo 17:00 a bolo 15:00. Vyšla som po schodoch do izby. Bolo otvorené okno. Ja som ho neotvárala!!! Na stole som si našla papierik s nápisom: Si mŕtva

Veľmi som sa vtedy zľakla. Unavená som nebola, ale začali mi klipkať viečka a zaspala som. V sne zas bola Andrea. ,,Lucka, ja som ti to vravela. " pozrela sa na mňa nahnevanou tvárou. ,,Ja viem, ale čo mám robiť?" Andrea sa na mňa pozrela a po chvíli povedala: ,, Vypátraj ich."

Hi people. Chcem sa ospravedlniť, že takú dlhú dobo nebola nová časť. Ochorela som. Začala som písať aj román, kto by si ho chcel pozrieť tak sa volá never say forever. Dúfam, že sa vám časť páčila.
maqaua

I will find youWhere stories live. Discover now