Patron

295 36 163
                                    

2. Kısım

"GİYUU, DÖNDÜN DEMEK!"

"Ha?"

"NEDEN AĞLIYORSUN SORUN NE! HEY BEKLE! SURATINA NE OLDU SENİN!??"

"Bek-"

"KİM YAPTI LAN! ANASININ AMINA GERİ SOKCAM ONU GÖRÜR O. KİM BENİM TATLI GİYUU'MA DOKUNMAYA CÜRRET ETTİ LAN!"

"YA Bİ DUR AMINA KOYAYIM YA!"

"Tamam, Durdum."

"iş görüşmesi de bu gün de rezildi. Çok yoruldum ve eve gitmeye üşeniyorum. Yüzümüde Kanae'nin sevgilisi olucak herif yaptı. Geri kalanını sonra anlatırım uzun hikaye."

"..." anlık bir sessizlik oluştu.

"Dövim mi"

"Yok, ama bana bi iyilik yapip beni eve bırakabilirsin Kyojuro"

"Bırakırız. Da"

"Da?"

"Ben de gelcem."

Mükemmel ben de tam birşeyler eksik diyordum. İlk başta bu fikir hoşuma gitmese de sonrasında belki yanımda dertleşicek birilerinin olması iyi olur diye düşündüm. Ve Rengoku'nun eve gelmesine izin verdim, canım çok sıkkındı. Bu yüzden gitmeden önce Rengoku'yla birlikte birsürü içki almaya karar verdik, içkileri aldıktan sonra hızlıca arabaya bindik ve eve doğru yol aldık.
....................

Hızlı adımlarla eve girdik ayakkabıları bir tarafa fırlattık. Rengoku'yla birlikte sebepsiz yere anırmaya başladık. Gülüyorduk ama neye güldüğümüzü biz de bilmiyorduk. Durup durup gülüyorduk, sonunda salak saçma hareketler yaparak salona geçmeyi başarmıştık. Rengoku beni koltuğa ittikten sonra beni öldürmek istermişcesine üstüme atladı

"GERİZEKALI, AKWNEKNDODNDO" -mükemmel gülme efekti-

"WKNWKSJDKDJLD"

"Bİ İÇSEYDİK YA "

"DOĞRU, DUR GETİRİYORUM."

Rengoku üstümden kalkıp içkileri getirmeye gittiğinde nefesimi toparlamaya çalışıyordum. Günüm bok olmuştu ve şu an herhangi bir şekilde moralimi düzelticek birisine ihtiyacım vardı, ve şu an Rengoku bu isteğimi gerçekleştiriyordu. Rengoku 40 yıldır bu anı beklermişcesine içkileri getirdi.

....................

"PES! SEN DE BOK ETMİŞSİN BE GİYUU"

"Vurma yüzüme"

"Haha!"

"DUR, dur. Bekle, bekle woaa!"

"Ne oldu!?"

"Çorap"

"Çorap?"

"Çorabının... Teki yok, NE YAPTIN ÇORABINA"

"KAYBETTİM!"

Bütün bu olaylar olurken ayağa kalktım ve Rengoku'nun bacaklarını kafamın iki yanına koydum, çorap olmayan ayağıyla bütün gün dalga geçebilirdim. İşin garibi, hiç komik değildi.

"GIYUU, GIYUU! Ah, eh, ehğ..."

"Hı hığ ıhıhıhıhğ"

"Bi keresinde lisedeyken seninle ilk defa içiyorduk hatırladın mı"

"hı hı"

"Bara sahte kimlikle girmiştik. İnanmışlardı."

"AaaaAaaAAAA hatırladım."

"Sonra sen o barın arka tarafında kızın birisiyle sevişmeye çalışmıştın."

"eee"

"Ama yarrağın kalkmamıştı."

Mavi kuğu/SabigiyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin