Keyifli okumalar dilerimYazım hataları var ise affola🙏
🖤
20 Ocak 2022
" Eltim, vallahi de billahi de bu sefer boşuyorum ben bunu. Na şurayada yazdım."
Parmaklarında tuttuğu baklavayı kıpkırmızı dudaklarına götürerek ısırdı.
Geleneksel olarak her ayın ortasında yengemle amcam kavga eder yengemde evi terk edip soluğu bizde alırdı.
Niyeyse hepte bize geliyordu, hepte başında değilde o ayın ortasında geliyordu.
"Hayret bağlama büyülerininde işe yaramayanı varmış"
Alaylı tonda sarf ettiği sözlerine kısık sesle güldüm Ahmetin.
Benim bu hâlimi fark eden yengem Nurhayat masmavi annemin deyimi ile kenafir gözlerini üzerime dikerek kıstı.
" Eee duyduğuma göre senin eski nişanlında geri dönmüş yengem doğrumu?"
Alttan alttan hâlime gülme, seninde durumun benimkinden vahim diyordu.
" hıım duydum dönmüş, senin nereden haberin oldu"
Cinleri haber yollamıştır Feyza başka ne olacak.
Kısık gözlerini hâlâ üzerimden çekmeden baklava şerbeti olan parmağını peçeteye sildi.
" Ayol şaşırıyorum doğrusu, kız iki ay kalamadınız nişanlı. Sen o dalyan gibi oğlanı nasıl kaçırdın elinden"
Dalyan? Boyu posu devrilsin o dalyanın.
" O kaçmaya müsaitmiş yenge, ben birşey yapmadım"
" hmmm aman erkeklerin hepsi aynı ne yapacan amcandan biliyorum."
Konuşmanın başından beri suskun olan anneme değen gözlerim kendisinin mosmor kesildiğini görmesiyle anında başka yöne çevrildi.
Susuyordu, çünkü annem sinirliyken konuşursa fena halde kalp kırardı.
" Neyse kapatalım bu konuyu, sen ver çayını ben doldurayım Nurhayat"
" Aaa burada kocaman kızlar var onlar doldursun canım. Hadi şu hamilede sen kalksana kız Feyza"
" Yok sen ver ben doldururum."
Çay bardağını bir hışımla aldıktan sonra koşar adım mutfağa gitti, arkasındanda paytak adımlarla ablam.
Ve işte o an Ahmetle biz bir başımıza kaldık bu köhne yerde.
" Eee benim görümcem nasıl Ahmet"
" İ-iyi yenge, sağlığına duacı."
Ahmetin titrek çıkan sesiyle put kesmiş bedenine göz ucuyla baktım,acayip derecede tırsardı yengemden.
" iyi iyi pek güzel."
Cam gibi gözleri tekrardan beni bulduğunda içim üşüdü, kadınla her göz göze gelişimizde soğuk yeller esiyordu resmen!
" Feyza, sen bu oğlanı ne yapacaksın."
" Birşey yapmayacağım yenge"
" Eğer bir şey lazım olursa bak ben buradayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
ChickLit"Bundan sonrası sadece sen" Alnına tüy kadar hafif bir öpücük bırakarak hayran olduğu gözlere baktı. " İki cihanda sadece sen sevgilim" "Gökyüzü kadar geniş bir yüreği vardı Yıldızlar kadar parlak,ay kadar güzel bir çehreye sahipti"