Ruhsal olarak her çektiğimiz acı, bir zaman sonra bize fiziksel etki eder.... Keyifli okumalar🌸
"Onun gözlerinin bana anlattıklarını hiçbir insan diliyle anlatamaz"
" Kuzum kalk tepen aşağı yuvarlanacaksın, sonra dolaş hastane hastane"
Yaklaşık bir beş dakikadır koltukta baş aşağı bir vaziyette beynime kan gitmesini bekliyordum.
Giderse belki bende hakka giderim diye." Bırak beni ana "
Annem bir hışımla girişten yanıma gelerek yakamdan tuttuğu gibi koltuğa iteledi, mübarek deli gücü vardı.
" Nefesimi kestin Zeliş kadın, yavaş"
İki sallantıdan sonra kendime gelmemle birlikte koltuğa yayılarak üzerime dökülen cipsleri tırnağımla iteledim.
" Kız Allah seni kahretmesin, salonumu mahvettin."
Valla ne yalan söyleyeyim gerçekten mahvetmiştim televizyonun karşısında iki seksen uzanmışım etrafta cips poşteleri çikolata falan. Baya baya ölüme yürüyordum korkmuyordum.
"Şşt bir sakinleş"
Sakinleşmedi, daha da delirdi.
" Seni bu zamana kadar dövmedim, şu yaşına geldin dayak yiyeceksin benden"
İçli bir nefes çektim içime, güzel bir dayağa ihtiyacım vardı yalan yok.
" Anne"
" Ne var"
" Döv beni"
İşte bunlar benim son sözlerim oldu, ayağından çıkarttığı terlikle son hız dibime girerken kaçacak fırsat bulamamıştım, harbiden dövecekti beni.
" Ana yapma"
" Kapa çeneni lanet"
" Siz ne yapıyorsunuz ya?"
Ablam, kadir gecesi hanemize düşmüş. Kapıda dikilmiş mutfaktan yamaladığı turşu kavanozuyla bize bakıyordu, yüzünde garip bir ifade vardı.
Haklıydı
Çünkü annem bir eliyle yakamdan tutmuş beni havaya kaldırmıştı,diğer elindeki sila- terliğini hançer misali gözüme yaklaştırmıştı.
Garip bir pozisyondu açıkçası.
" Siz iyice kafayi yediniz aynı evde kala kala"
Annem ablamın gelmesiyle yakamı bırakırken terliğini yere atarak giydi.
Ablam varken küfür edilmezmiş, dayak atılmazmış falanmış flanmış. Niye? İçinde ki o küçük cin duyarda kötü etkilenirmiş, vay vay vay!
" Yavrum sen görme tamam mı bunları"
" Öf haspam, görmemiş hamile kalmış"
Kötü bakışları beni bulurken omuz silkerek uzanmaya devam ettim.
" Ne bakıyon kız"
Sorumla birlikte hafiften üzerime eğilerek garip bir ifadeye büründü.
" Allah canını almasın, kaç gündür duşa girmiyorsun"
" Bir hafta"
" Birde normal bir şeymiş gibi söylüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Genç Kız Edebiyatı"Bundan sonrası sadece sen" Alnına tüy kadar hafif bir öpücük bırakarak hayran olduğu gözlere baktı. " İki cihanda sadece sen sevgilim" "Gökyüzü kadar geniş bir yüreği vardı Yıldızlar kadar parlak,ay kadar güzel bir çehreye sahipti"