Kader oyununu oynadı ve kasırgalar, tufanlar koptu.
🍂
19 Ocak 2022
Dünya ne garipti, bizi kimlerle karşılaştırıyordu.
Kaçmak, ondan gitmek, unutmak istediğim adam karşımda capcanlı duruyordu.Ne yapacağımı bilemedim, dilim tutuldu.
Öylece kalakaldık karşı karşıya...O bana baktı, ben ona baktım.
Gözlerimiz konuştu sessizce, ne dediklerini anlamadık.keşke bilseydik dilini şu gözlerin...
Aldığım nefes ciğerlerimi yaktı o an. Bedenimi saran korkuyu belli etmek istemezcesine bakışlarımı çektim ondan.
Gözlerim biraz ilerimizde duran kadınlara kaydığında çoktan yerlerinden ayrıldıklarını gördüm. Allahtan kimsenin etlisine sütlüsüne karışan cinsten değillerdide şimdi yaşanılanlar kimsenin kulağına gitmeyecekti.
Ama yinede bir daha bu sokaktan geçmemeyi aklımın bir ucuna kazıdım.
Ne yapacağını bilmez bir hâlde, sanki ayaklarım kaldırıma çivilenmiş gibi durdum öylece. Gücüm tükenmişti belkide, konuşacak hiç birşey bulamıyordum.
Ben Fransaya gitmeden bir hafta önce onun tarafından terk edilmiştim, koca dört yılı bir gecede çöp edip atmıştı.
Acımasızca hemde!
Onunla dört yılın, onsuz iki yılın ardından bir anda karşıma çıkması hemde bu şekilde.
Gözlerim tekrardan onu buldu, her zaman dimdik duran omuzları çökmüştü. İşi gereği her zaman kesik olan sakalları şimdi birbirine karışmış bir vaziyetteydi.
Gözleri yine karmaşıktı, duygularını tam anlamıyla seçemiyordum.
Çökmüştü, burdan gittiği gibi değildi.
Yaşlanmıştı belkide, göz altları dahada belli olmuştu. Saçlarında tek tük beyazları vardı Ama hala ilk günkü gibi yakışıklılığını koruyordu." Bir şey söylemeyecek misin?"
Ansızın gelen sesiyle yerimden sıçramamak için zor tuttum kendimi. Gerçekmiydi? Karşımdaki bu adam gerçekmiydi, yoksa gördüğüm hayallerden birimiydi?
Gözlerimi sıkıca yumduktan sonra titreyen bedenimi zapt ederek tekrardan açtım.
Karşı karşıya yıllar sonra gelmiş iki insan. yüz üstü bırakılmış bir kadın, vicdanıyla cebelleşen bir adam.
" Beni iki sene önce, bir gece vakti buraya çağırdın.
Gecemizi aydınlatan sadece bir ay ışığı vardı."Kah ağlamaktan, kah bağırmaktan Çatallaşan sesiyle sustu ve tekrardan devam etti.
" Verdiğin sözleri, yaşattığın o güzel anıları, her şeyi Sadece bir gecede."
Dişlerini sıkarken katlanamazcasına konuştu.
" Sen şimdi benden ne söylememi bekliyorsun,boynuna atlamamı falan mı?"
Sesli bir kahkaha atarak devam etti.
" Geçti o günler Murat bey, eski Feyza yok!"
Çoğu kez kavga ettiğimizde, bir yolunu bulur tatlı diliyle affettirirdi kendini Murat. Feyzada aşık ya hemen affederdi. Ah salak kafam benim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
ChickLit"Bundan sonrası sadece sen" Alnına tüy kadar hafif bir öpücük bırakarak hayran olduğu gözlere baktı. " İki cihanda sadece sen sevgilim" "Gökyüzü kadar geniş bir yüreği vardı Yıldızlar kadar parlak,ay kadar güzel bir çehreye sahipti"