Keyifli okumalar...20 Ocak 2022
" Feyza, kalk kız kalk"
Yatağımdan bir sarsıntıyla uyanırken gözlerimi açarak beni yakamdan sarsarak uyandıran ablama baktım.
" Ya sen hayvan mısın ya, hayvan mısın!"
Ona iğrenerek bakarken yeğenime bir kez daha acıdım , yazık yavrucağın böyle beyinsiz bir annesi olacaktı.
" Ne yapayım, söyledim kalkmadın bende kendi yöntemimle uyandırdım"
Hasbinallah!
" Ya bir git uyuyacağım ben"
Başımı tekrar yastığa koyacağım vakit hızla yastığımı çekerek başımın boşluğa düşmesine izin verdi. Yemin ediyorum hamile olmasa ağız burun dalacaktım.
" Kızım bak sınırı zorluyorsun, şu içindeki velede dua et."
" Tehditlerini başka zamana sakla, işçiler dükkana gelmiş. Annem diyor ki gitsin bir baksın ne yapıyorlar kafalarına göre bir şey yapmasınlar."
Yorganı kafama kadar çekerken ablamın çıkmadan önceki alaylı sözleri geliyordu kulağıma.
" İş kadını olacakmış, kıçımın iş kadını"
İşime laf ettirmem demeyi kendimi savunmayı çok isterdim ama acayip yorgundum, baya yorgundum çok yorgundum. Hayata yorgun gelmiştim anasını satayım!
" Vay şu başıma gelenler vay"
Dertli dertli yataktan kalkarken aynanın karşısına geçerek kendime baktım.
" Oğlum sen bitmişsin, tükenmişsin, şu hâle bak!"
Düz saçlarım birbirine karışmış, dudağım kışın verdiği hediyeyle zaten kurumuştu şimdide ufak tefek yerleri çatlayarak kanamış. Gözlerimin altı zaten maşallah torba torbaydı.
Aynayla bakışmama son vererek odadan çıkıp banyoya girdim. Ne yazık ki odamda birer banyo yoktu,keşke olsaydı.
Kişisel ihtiyaçlarımı hallettikten sonra tekrardan odama girdim.
Sadece bir kaç dakika ustalara görünüp geri gelecektim eve, o yüzden fazla özenmeden siyah oversize bir sweatshirt ve altınada bol bir eşofman altı geçirdim. Saçlarımı da dağınık bir topuz hâline getirmek isteyipte yapamayarak sıkı bir topuz yaptım.
Göz altlarımı kapatıcıyla kapatmaya çalışsamda yinede gözlerimden belli oluyordu morluklar.
Havanın kapalı olmasına aldırış etmeden güneş gözlüğümü takarak odadan çıktım. Kış vakti güneş gözlüğü takmayanda kendine sosyetiğim demesin!
" Anne, abla ben çıkıyorum"
Ağzına kadar yemekle dolu olan ablam elindeki bir tabak dolusu kısırla konuşmaya çalıştı.
" Git git, Yazık Ahmet senin sorumsuzluğun yüzünden kala kaldı orada."
Doğru beni saatlerdir uyandıramamışlardı ve ustalar çoktan gelmişti, onları da Babamla Ahmet karşılamıştı. Sonrada Babam Ahmete devretmiş ve kahveye gitmişti. Uyanır uyanmaz attığı mesajlardan aşikardım çünkü.
" Seni Feyza karısı, çabuk buraya gel"
" Heriflerle boş boş bakışıp duruyoruz, ne yapacağımıda bilmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Chick-Lit"Bundan sonrası sadece sen" Alnına tüy kadar hafif bir öpücük bırakarak hayran olduğu gözlere baktı. " İki cihanda sadece sen sevgilim" "Gökyüzü kadar geniş bir yüreği vardı Yıldızlar kadar parlak,ay kadar güzel bir çehreye sahipti"