Bonten Mikey (ölüler konuşmaz)

122 5 0
                                    

Yatak odamızda olan cam kenarında ki koltuğa oturmuş dışarı izliyordum. Bir anda motor sesleri duydum. En önde bir motor vardı ve o motorda bir çift. Önden gittiğine göre lider olması lazım motorun sahibi. Acaba o kızında kaderi benim gibi olur mu?

Kapı açıldı dönüp bakmadım. Yanıma gelip oturdu saçlarımı okşadı kafamı çevirdim.

- Dokunma.

- Yapma böyle. (Manjiro)

Sustum. Konuşmadım. Aylar öncesinden sevdiğim adam beni bu dört duvara hapsetti. Şimdi çıkmış karşıma yapma böyle diyor. Beni sevdiklerimden ayırdı. Ne yapmamı bekliyor acaba?

- Konuşmacak mısın? (Manjiro)

- ...

- Y/n. Hep böyle mi olucak? Ben gelicem konuşucam, sen susucan. Nereye kadar bu suskunluğun? (Manjiro)

-...

- KONUŞ ARTIK BE KADIN. SUSKUNLUĞUNLA MI BANA EZİYET EDİCEKSİN. AMACIN NE SENİN. ZATEN BÜTÜN GÜN MAHKEME SURATLI İNSANLARLA UĞRAŞIYORUM. BİRDE SEN YAPMA. (Manjiro)

- Manjiro. Konuşma.

-Ne? (Manjiro)

Ona dönüp baktım.

- Konuşma çünkü ölüler konuşamaz sen benim için yıllar önce öldün.

- Konuşma şöyle canım yanıyor. (Manjiro)

- Benim canımı yakarken bende böyle yalvarıyorum sana. Canım yanıyor diyorum ama dinlemiyorsun.

- Sus. (Manjiro)

- Demin konuş diyordu. Noldu? Zoruna mı gitti?

Yediğim tokatla yanağım yana döndü. Alışmıştım artık. Ya vuruyor ya da o itten aldığı uyuşturucuları veriyor.

- Ya kendine çeki düzen ver ya da o kafana sıkarım. DUYDUN MU? ÜZERSEN BENİ ÜZERİM SENİ! (Manjiro)

Yanımdan kalkıp kapıyı çarpıp gitti. Bende koltuktan kalkıp yatağa gidip yattım. Bıkmıştım artık ölüden farkım yok. Eskileri özlüyorum. Eskiden eve girmezdik hep gezdirirdi, hep gülerdi bana. O gülüşünü özledim. Eskisi gibi de kokmuyor. Kan, kan kokusu alıyorum ondan. Eski Manjiro yok işte yok. OF!

Manjiro'nun bakış açısı;

Odaya geldiğimde Y/n uyumuştu. Bende yanına kıvranıp sarıldım ona. Aynıydı. Bakışı,gülüşü,kokusu, saçının rengi bile. Her şeyi aynıydı. Tek fark sözleri. Eskiden bu kadar kırıcı değildi. Sevecen Y/n'm gitmiş yerine başka biri geldi sanki. Odadan her çıkardığımda evden kaçmaya çalışıyor. Gitsin istemiyorum. Hep benle kalsın istiyorum. Çok mu şey istiyorum? Eskisi gibi olalım. Yine beraber dışarı çıkalım. Yemek yiyelim. Yine bana o parlayan gözleriyle o gün yaptıklarını anlatsın istiyorum.

- Beni bırakma Y/n. Ben sensiz yaşayamam. (Manjiro)

- Bende sensiz yaşayamam. Ama bana acı veriyorsun.

- Sende rahat durmuyorsun. (Manjiro)

- Eskisi gibi değilsin.

- Hiç bir şey eskisi gibi değil. Büyüdük. (Manjiro)

- Keşke tekrar genç olsak.

- Keşke sevgilim keşke. (Manjiro)

- Mikey-kun bana bir daha bağırma ben çok üzülüyorum. Sanzu'nun haplarından da verme çok canım acıyor.

- Tamam söz vermicem. Ama sende kaçmıcaksın tamam mı? (Manjiro)

- Tamam ama beni dışarı çıkaracaksın.

- Kaçmazsan çıkarırım. (Manjiro)

Bana döndü sımsıkı sarıldı bana. Bende ona sarıldım. Ona bir söz verdim ve sözümü tutmak için elimden geleni yapacam. Ama içimdeki o canavar tekrar benim meleğime zarar verirse o zaman yaşayamam...

.
.
.

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin